Když jsme si naposledy říkali, že nejlepším zdrojem účinných prodejních argumentů je zákazník, který u nás právě nakoupil, možná vás napadlo následující…
„Já se jich na to zeptám a oni si začnou stěžovat…“
Rozumím. Chápu. Ale je to jako s tím pštrosem s hlavou v písku: Sám sice nic nevidí, ale ostatním oči nezavře.
Zaprvé, obava z kritiky je často přehnaná… a možná sami zjistíte, že si stěžuje jen pár lidí. A navíc jen na maličkosti.
Zadruhé, když to neřeknou nám, řeknou to jiným… a ti k nám tedy nepůjdou nakoupit. A vlastním vyžádáním stížností tomu můžeme zabránit
A za třetí, pokud si chcete ověřit, že kontakt se zákazníky skutečně tolik nebolí, v první fázi se na tyto otázky můžete zeptat emailem. Kritika tak nebude přímo na tělo. A když zjistíte, že se to dá přežít, třeba se odhodláte i k telefonátu nebo osobnímu dotazu.
Jak v následujících 7 dnech překonáme strach z kritiky zákazníků?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Jakmile to zvládneme, otevře nám to cestu k přátelům a známým naši zákazníků. A praktický návod, jak podpořit doporučování vaší firmy ostatním, najdete kliknutím sem.