Máte strach se zeptat? (37)

Když jsme si naposledy říkali, že nejlepším zdrojem účinných prodejních argumentů je zákazník, který u nás právě nakoupil, možná vás napadlo následující…

“Já se jich na to zeptám a oni si začnou stěžovat…”

Rozumím. Chápu. Ale je to jako s tím pštrosem s hlavou v písku: Sám sice nic nevidí, ale ostatním oči nezavře.

Zaprvé, obava z kritiky je často přehnaná… a možná sami zjistíte, že si stěžuje jen pár lidí. A navíc jen na maličkosti.

Zadruhé, když to neřeknou nám, řeknou to jiným… a ti k nám tedy nepůjdou nakoupit. A vlastním vyžádáním stížností tomu můžeme zabránit

A za třetí, pokud si chcete ověřit, že kontakt se zákazníky skutečně tolik nebolí, v první fázi se na tyto otázky můžete zeptat emailem. Kritika tak nebude přímo na tělo. A když zjistíte, že se to dá přežít, třeba se odhodláte i k telefonátu nebo osobnímu dotazu.

Jak v následujících 7 dnech překonáme strach z kritiky zákazníků? 

Úspěšný týden přeje…

Máte strach se zeptat? (37) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Jakmile to zvládneme, otevře nám to cestu k přátelům a známým naši zákazníků. A praktický návod, jak podpořit doporučování vaší firmy ostatním, najdete kliknutím sem.


Kategorie

překonat strach z kritiky, telefonický nebo osobní dotaz


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...