fbpx

Máte toho nad hlavu? (42)

Nedávno jsem u klienta narazil na situaci, kterou možná znáte i ze své vlastní firmy:

Firma prodává své průmyslové výrobky do celého světa.
Každý týden jim emailem a telefonem přicházejí desítky poptávek.
A obchodníci tráví většinu času přípravou individuálních nabídek.

“Minulý týden jsem udělal 14 nabídek,” chlubil se jeden.

Takto pracovité obchodníky by jistě bral každý šéf.
Ale jen do té doby, než by zjistil, že většina nabídek končí bez objednávky.

Za aktivitu a snahu si zaslouží jedničku – neustále pracují.
Za efektivitu prodeje ale dostali čtyřku – cílem totiž není vytvářet nabídky, ale prodávat.

Jak v následujících 7 dnech odhalíte ty, kteří neustále pracují… a ty, kteří vydělávají firmě peníze? 

Úspěšný týden přeje…

Máte toho nad hlavu? (42) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Proměna “aktivity” v “efektivitu” nemusí být přitom bolestná: Výsledky může přinést i drobná změna ve vašich prodejních postupech… a účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje V