fbpx

Měli byste dát výpověď? (19)

Byl to tuctový rozhovor s jedním ze zaměstnanců klientovy firmy.

Když jsme se bavili o tom, co dělá, bezelstně v jedné fázi prohlásil:

“Měl bych taky nabízet doplňkový prodej. Tedy vnucovat lidem věci, které nechtějí. Já na to ale moc nejsem…”

Pokýval jsem chápavě hlavou, pokračovali jsme v rozhovoru, ale já věděl, že jsem narazil na podstatu problému.

Kdokoliv, kdo považuje prodávání za “vnucování věcí, které lidé nechtějí”, může rovnou dát výpověď.

A jestli máte často podobné pocity i vy, dejte ji taky.

S tímto přístupem vás ta práce totiž nikdy nebude bavit. Ráno se budete jen těžko dostávat z postele. A když se vás někdo zeptá, co děláte, budete mlžit a zamlouvat, že prodáváte.

V práci trávíme tolik času, že je zbytečné třetinu života prožít ve stresu a s nechutí.

A pokud nevidíte na tom, co prodáváte, pro zákazníky žádný přínos, změna oboru udělá dobře vám… i jim.

Zákazníci totiž chtějí kupovat.

Každý den utrácejí miliardy korun za věci, které jim někdo prodal.

A jsou rádi, že jim je někdo prodal.

Stejně jako my sami jsme rádi za to, že nám dnes někdo prodal to, co jsme si koupili.

Tito prodejci jsou ve své práci spokojeni.

Mají radost z toho, že dodávají lidem věci, služby a servis, který ostatním pomáhá.

A chodí domů s naplňujícím pocitem z dobře vykonané práce.

Prodávání samo o sobě je tedy důležitá, záslužná a pro fungování světa zcela nezbytná aktivita

… a rozdíl mezi tím, zda bude vnucováním nebo pomocí, je pouze v naší mysli.

Rozhodnete se v následujících 14 dnech změnit obor… nebo se při prodeji zaměříte na to, jak lidem pomáháte řešit jejich problémy? 

Úspěšný týden přeje…

Měli byste dát výpověď? (19) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Když vám řekne, že jste drazí? Nepříjemné pocity z prodejní práce často pramení z toho, že nevíme, co říct, když zákazník argumentuje nižší cenou jinde. Má to přitom jednoduché a rychle řešení. A najdete jej kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VIII