Otázky zákazníků sice signalizují nákupní zájem… pokud ale musíme odpovídat na tutéž otázku v jednom dni po dvacáté, brzy si na ni vypěstujeme averzi.
Celou záležitost ale můžeme vyřešit pohodlněji.
Zapíšeme-li si časté otázky od zákazníků a umístíme-li naše odpovědi do sekce „časté dotazy a odpovědi“ na naše webové stránky, dosáhneme tím hned dvou cílů:
a. Nebudeme muset tak často odpovídat na telefonické, emailové či osobní dotazy zákazníků na stále stejnou otázku.
b. Vyhledávače si naši stránku zapamatují, a jakmile bude příště někdo hledat odpověď na otázku, kterou řešíme na našich stránkách, uvede ve výsledcích i nás.
Jak v následujících 7 dnech posbíráte nejčastější dotazy vašich zákazníků a co s nimi uděláte?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Nezodpovězené dotazy (byť nevyslovené) jsou častým důvodem, proč zákazníci dávají přednost konkurenci. Praktický návod, jak odchodu zákazníků ke konkurenci zabránit, najdete přitom kliknutím sem.