Minulý týden jsme si říkali, že zákazníci chtějí slyšet, v čem je vaše firma jiná, než ostatní.
Pokud svou odlišnost stále hledáte, zkuste následující:
Udělejte si seznam stížností, problémů a nepříjemností, které zákazníci zažívají při objednávání/nakupování u vaší konkurence… a ukažte zákazníkům (i s vysvětlením a náležitými důkazy), že u vás tyto problémy nepocítí.
Při sprintu na 100 m se vítězem nestává ten, kdo doběhne do cíle o polovinu rychleji než ostatní, ale ten, kdo protne cílovou pásku byť o jedinou setinu vteřiny dříve.
Právě zaměření na nejčastější potíže, se kterými se zákazníci setkávají u vašich konkurentů a garance, že u vás tyto problémy nezažijí, je tou nejjednodušší metodou, jak se od ostatních odlišit.
Kdo bude po dobu následujících sedmi dnů cíleně pátrat po stížnostech zákazníků na vaši konkurenci… a váš obor celkově?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co teď? Důvody pro odchod od konkurence mohou být stejné, jak důvody pro odchod od vaší firmy. Víte např., proč 68% zákazníků uvažuje o odchodu ke konkurenci? Důvody jsou šokující… a přitom tomu můžete jednoduše zabránit. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.