fbpx

Na co si stěžují zákazníci u vaší konkurence? (22)

Minulý týden jsme si říkali, že zákazníci chtějí slyšet, v čem je vaše firma jiná, než ostatní.

Pokud svou odlišnost stále hledáte, zkuste následující:

Udělejte si seznam stížností, problémů a nepříjemností, které zákazníci zažívají při objednávání/nakupování u vaší konkurence… a ukažte zákazníkům (i s vysvětlením a náležitými důkazy), že u vás tyto problémy nepocítí.

Při sprintu na 100 m se vítězem nestává ten, kdo doběhne do cíle o polovinu rychleji než ostatní, ale ten, kdo protne cílovou pásku byť o jedinou setinu vteřiny dříve.

Právě zaměření na nejčastější potíže, se kterými se zákazníci setkávají u vašich konkurentů a garance, že u vás tyto problémy nezažijí, je tou nejjednodušší metodou, jak se od ostatních odlišit.

Kdo bude po dobu následujících sedmi dnů cíleně pátrat po stížnostech zákazníků na vaši konkurenci… a váš obor celkově?

Úspěšný týden přeje…

Na co si stěžují zákazníci u vaší konkurence? (22) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Důvody pro odchod od konkurence mohou být stejné, jak důvody pro odchod od vaší firmy. Víte např., proč 68% zákazníků uvažuje o odchodu ke konkurenci? Důvody jsou šokující… a přitom tomu můžete jednoduše zabránit. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje I