fbpx

Na kolik si zákazníci cení vaši bezplatnou službu? (44)

Mnoho firem nabízí ve snaze získat zákazníky “poradenskou službu zdarma”.

Často si ale stěžují, že zákazníci na tuto nabídku nereagují tak, jak by si představovali. A že si vůbec neuvědomují, že jen provedením této služby (např. auditu energetické spotřeby ve své domácnosti/firmě) mohou ušetřit peníze.

Jejich stížnost je ale současně i odpovědí: Zákazníci si hodnotu této služby neuvědomují, protože vlastně ani neví, co poskytovaná služba obnáší.

Každá firma, která nabízí nějakou službu “zdarma”, přitom může:

 

  • vysvětlit všechny kroky, které musí váš pracovník provést, aby zkontroloval/spočítal/zjistil zákazníkovu situaci a jeho potřeby
  • poukázat na čas, který stráví jejich zjišťováním na místě a vyhodnocováním následně v kanceláři
  • upozornit na hodnotu přístrojů, kterým váš pracovník zjištění provádí
  • vyčíslit náklady na provedení služby v korunách
  • prezentovat službu ne bezplatně, ale tak, že její cenu zaplatíte za zákazníky vy

Takto popsaná služba, navíc s uvedením ceny, je psychologicky pro zákazníka mnohem cennější, než prohlídka provedená “zdarma”.

Jak v následujících sedmi dnech přidáte hodnotu vaší bezplatné poradenské službě?

Úspěšný týden přeje…

Na kolik si zákazníci cení vaši bezplatnou službu? (44) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Jak to popohnat? Pokud chcete zvýšit prodej, aniž by vás to stálo velké úsilí nebo spoustu času, překvapivě účinné a přitom jednoduché metody najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje I