Miliony nákupů po celém světě každý den potvrzují následující pravidlo:
Rozhodujeme se na základě emocí a logickými argumenty pak své rozhodnutí zdůvodníme.
Důkaz?
V opačném případě by přestala existovat podstatná část kosmetického průmyslu, z trhu by zmizely dámské kabelky za 20 000 Kč či více a při výběru nových zaměstnanců bychom nikdy nevyřadili uchazeče jen proto, že je „divný“.
Pokud tedy zákazníkům nabízíme naše produkty, ke každému logickému argumentu musíme vždy přidat ještě onen emotivní dodatek:
Budu-li tedy prodávat auto s velkým výkonem, doplním popis toho, jak legračně zní velká auta s malým motorem.
Budu-li prodávat zahradní sekačku, zmíním souseda, kterému se už několik let ztrapňuje tím, jak musí stále nahazovat svou starou sekačku, která mu během sekání každých 10 minut vypadne.
A když budu propagovat investice, nezůstanu jen u sdělení, že výnos činí 8 %, ale doplním to argumentem, že to vlastně znamená probudit se každý den s vědomím, že na stole už čeká tisícikoruna.
Jak v následujících 7 dnech přiřadíte ke každému logickému prodejnímu argumentu i ten emotivní?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co teď? Emoce jsou i způsob, jak získat od zákazníka objednávku, když má v rukou levnější nabídku konkurence. Praktický návod pro tuto situaci najdete kliknutím sem.