Návratnost investice? (34)

Minule jsme si říkali, že zákazníkovi můžeme úsporu vypočítat.

“Ušetříte 6.720 Kč.”
“Ušetříte 3.752 Kč”
“Ušetříte 1.247 Kč.”

Konkrétní výpočet úspor dává naší nabídce hmatatelný rozměr… ale ten můžeme ještě dále doostřit.

Třeba tím, že spočítáme, jak rychle se zákazníkovi jeho investice vrátí.

Nabízíme-li například zařízení za 20 tis. Kč a slibovaná úspora činí 6.720 Kč oproti dnešnímu stavu, můžeme také doplnit, že návratnost této investice jsou tři roky:

“Stačí tři roky a celá investice se vám sama zaplatí. A protože úsporný režim bude fungovat i nadále, 6.720 Kč budete každý rok šetřit i nadále…”

Jak v následujících 7 dnech spočítáte zákazníkům návratnost jejich investice?

Úspěšný týden přeje…

Návratnost investice? (34) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Pokud je náš produkt dražší než konkurenční, může to být právě návratnost investice, která zákazníka přesvědčí k výběru naší varianty. Podrobný návod, jak potom přivést k nákupu zákazníky, kterým konkurence nabízí lepší cenu, pak najdete kliknutím sem.


Kategorie

konkrétní výpočet úspor v nabídce, úsporný režim v návratnost investice


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...