Ne my… ale Vy (46)

Minule jsme si říkali, že ke zvýšení reakce na naše emaily musíme použít vhodný text už do předmětu zprávy.

Pokud totiž bude už předmět emailu signalizovat “reklama”, adresáta jen láká k vymazání bez čtení.

I když ale předmět zprávy zvládneme, dalším kritickým místem je samotný text nabídky.

Nejčastěji totiž vidíme nabídky následujícího typu:

“Dovolte, abych vás upozornil, že naše společnost představila v těchto dnech nový výrobek, se kterým bych vás chtěl seznámit…”

Pokud obsahují podobné formulace i naše nabídky, zákazníci je nemilosrdně mažou už po prvních pár sekundách.

Jak to změnit?

Podrobně to popisuji na této stránce, jeden “trik” ale můžete použít okamžitě:

Najděte ve vaší nabídce všechna slova my, náš, naše… a mechanicky je vyměňte za vy, váš, vaše.

Z textu se po této záměně stane nesmysl, který musíte přepsat… a tím, že všude uvidíte slova vy/váš/vaše, vás tato proměna automaticky přinutí k tomu, abyste našli formulaci, která nebude nabízet z našeho pohledu… a z pohledu toho, co náš produkt nebo služba přinese zákazníkovi.

Které nabídky v následujících 7 dnech upravíte podle tohoto pravidla? 

Úspěšný týden přeje…

Ne my... ale Vy (46) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Pokud chcete proměnit vaši emailovou nabídku ve skutečného “prodejce”, který účinně prodává, podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak vybrat vhodný text do předmětu, upravení nabídky dle pravidla


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...