Něco za nic? (41)

Už se vám někdy stalo, že jste dostali od svého dodavatele “něco za nic”?

Ne, nemyslím tím reklamní pseudo-dárky ve formě vzorků.

Těch dostáváme dost… ale považujeme je za reklamu.

Spíš mám na mysli pozornost, kterou darující skutečně promyslel.
Kterou nám dává proto, aby nám zpříjemnil den nebo pomohl v naší situaci.
A co je nejdůležitější, dárek nám dává bez jakýchkoliv očekávání.

Pokud jste takový dárek někdy dostali, vsadím se, že si na něj vzpomenete.

A stejně tak se vsadím, že když jste pochopili, že účelem dárku není snaha dotyčného, aby si vás zavázal, ale upřímný zájem o to, aby se vám dařilo, začali jste jej vnímat úplně jinak.

Pokud tedy víme, jak působí nečekaný a upřímný dárek na nás, můžeme podobný dárek věnovat i vybraným klientům: Jednomu knížku, která urychlí řešení jeho situace. Jinému doplněk, který se bude hodit do jeho nablýskaného auta. A dalšímu třeba kytku do jeho nové kanceláře.

Jakou drobnou pozornost můžeme v následujících 7 dnech připravit pro naše klienty? 

Úspěšný týden přeje…

Něco za nic? (41) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pokud navíc chcete dosáhnout toho, aby u vás zákazníci nakupovali opakovaně, sbírku účinných postupů najdete zde.


Kategorie

jak odměnit zákazníky, pozornost pro naše klienty


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...