Při konzultacích se klientů ptám na vše, co dělají proto, aby do své firmy přivedli nové zákazníky.
Vyslechnu si celou řadu různých postupů… a často také ale slyším, že s tím už přestali, „protože to nefunguje“.
To mě samozřejmě zajímá, ptám se proto dál… a často zjistím, že zmíněným postupem sice přivedli několik zákazníků, ale očekávali víc. A protože je výsledek zklamal, přestali tuto aktivitu provozovat.
Moje odpověď je v těchto chvílích jednoduchá:
Buď se můžeme hnát za utopickou představou jedné „úžasné“ metody, která nám přivede najednou sto zákazníků a všechny ostatní opomíjet…
… nebo se můžeme snést nohama na zem a pokračovat ve využívání sta způsobů, které nám každý přivedou jednoho zákazníka.
Jaký další způsob k získání nových zákazníků využijete v následujících 7 dnech ve vaší firmě?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Sbírku celé řady osvědčených postupů, jak do vaší firmy přivést další zákazníky, najdete kliknutím sem.