Nejlevnější… nebo nejrychlejší? (12)

Když se při konzultacích s klienty bavíme o jejich prodejní strategii, mnoho z nich chce bojovat nízkou cenou.

Mají totiž pocit, že se zákazníci rozhodují právě podle ceny… a že vybírají toho nejlevnějšího.

Jenže… nejlevnějším může být vždy jen jeden. A přestože na každém trhu existuje někdo, kdo je nejlevnější, vedle něj najdeme také celou řada dalších (a dražších) dodavatelů… a navíc také toho úplně nejdražšího.

Účinnou alternativou ke strategii nejlevnějšího, je přitom strategie nejrychlejšího.

Nelze ji sice uplatnit ve všech oborech, pokud ale vaši zákazníci nechávají věci na poslední chvíli, rozhodují se impulzivně nebo potřebují vaše služby a produkty ihned, právě strategie nejrychlejšího dodavatele může oslovit zákazníky účinněji než dosavadní prezentace nízké ceny.

Jak v následujících 7 dnech prověříte, jak by zákazníci reagovali na nabídku nejrychlejší dodávky vašich produktů a služeb?

Úspěšný týden přeje…

Nejlevnější... nebo nejrychlejší? (12) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak nejrychleji? Při boji s levnější konkurencí můžete použít i několik osvědčených postupů, které vám získají zákazníky, i když budete dražší než ostatní. Podrobnosti najdete kliknutím sem.


Kategorie

reakce zákazníků na nejrychlejší dodání, účinná alternativa nejlevnějšího


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...