Všichni víme, že máme opakovaně oslovovat své zákazníky nabídkou dalších produktů a služeb.
Ale nezapomínáme zbytečně na ty, kteří nás v minulosti odmítnuli?
Ano, když jsme jim minule nabízeli X, řekli nám, že nemají zájem. Nemají peníze. Nemají čas. Nemají povolení manželky, atd.
Platí ale jejich odmítnutí i teď, když nabízíme Y?
Dotyčný s námi přitom už má předchozí zkušenost. Nebudeme proto jen cizí osobou z ulice, ale naopak někdo, koho už zná. S kým byl v minulosti v kontaktu. A koho tedy spíše vyslechne, než nikoliv.
Názory, pohledy, zkušenosti, stanoviska a nálady se postupem času mění.
A právě při nabídce jiného produktu se můžeme trefit do toho, co si přeje.
Jak v následujících 7 dnech oslovíte zákazníky, kteří vám v minulosti dali košem?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to popohnat? Pokud přitom chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.