Nekoupili? (32)

Všichni víme, že máme opakovaně oslovovat své zákazníky nabídkou dalších produktů a služeb.

Ale nezapomínáme zbytečně na ty, kteří nás v minulosti odmítnuli?

Ano, když jsme jim minule nabízeli X, řekli nám, že nemají zájem. Nemají peníze. Nemají čas. Nemají povolení manželky, atd.

Platí ale jejich odmítnutí i teď, když nabízíme Y?

Dotyčný s námi přitom už má předchozí zkušenost. Nebudeme proto jen cizí osobou z ulice, ale naopak někdo, koho už zná. S kým byl v minulosti v kontaktu. A koho tedy spíše vyslechne, než nikoliv.

Názory, pohledy, zkušenosti, stanoviska a nálady se postupem času mění.

A právě při nabídce jiného produktu se můžeme trefit do toho, co si přeje.

Jak v následujících 7 dnech oslovíte zákazníky, kteří vám v minulosti dali košem? 

Úspěšný týden přeje…

Nekoupili? (32) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to popohnat? Pokud přitom chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak oslovit zákazníky, výhoda předchozí zkušenosti


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...