Víte, co znamená, když zákazník řekne, že “na to nemá”?
Nebo, že je to “moc drahé”?
Ve skutečnosti tím říká, že tomu nepřisuzuje stejnou hodnotu, jako my stanovenou cenou.
Reagovat můžeme různými způsoby… a jedním z nich je nabídnout “osekanou” variantu za méně peněz:
Stejný výrobek, ale s menším počtem funkcí.
Stejnou práci… ale prováděnou méně zkušeným pracovníkem.
Stejný servis… ale s delším čekáním.
Jakou “osekanou” variantu nabídnete v následujících 7 dnech vašim zákazníkům?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? V cenovém boji s konkurencí můžete vyhrát, i když nebudete nejlevnější. Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když budete o něco dražší než ostatní, najdete kliknutím sem.