fbpx

Nemá na to? (52)

Víte, co znamená, když zákazník řekne, že “na to nemá”?

Nebo, že je to “moc drahé”?

Ve skutečnosti tím říká, že tomu nepřisuzuje stejnou hodnotu, jako my stanovenou cenou.

Reagovat můžeme různými způsoby… a jedním z nich je nabídnout “osekanou” variantu za méně peněz:

Stejný výrobek, ale s menším počtem funkcí.
Stejnou práci… ale prováděnou méně zkušeným pracovníkem.
Stejný servis… ale s delším čekáním.

Jakou “osekanou” variantu nabídnete v následujících 7 dnech vašim zákazníkům? 

Úspěšný týden přeje…

Nemá na to? (52) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? V cenovém boji s konkurencí můžete vyhrát, i když nebudete nejlevnější. Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když budete o něco dražší než ostatní, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI