Když se na konzultacích snažíme vytvořit přehled nejlepších prodejních postupů, často vidím, že lidé mají k sepisování svých zkušeností odpor. (Asi vzpomínka na slohové práce ze základní školy :-)
I tady ale máme řešení: Dotyčného se jednoduše ptáme, pečlivě posloucháme… a s jeho svolením celý rozhovor natáčíme na telefon, diktafon nebo videokameru.
Přepis rozhovoru je pak otázkou pár hodin práce pro rychlou sekretářku. A pokud se rozhovor podaří, někdy jej dokonce můžeme použít i jako tréninkové video, které se pak (se svolením tázaného), pouští nováčkům v rámci jejich zaškolování.
Koho v následujících 7 dnech vyzpovídáte, abyste ukázali ostatním “jak to dělat nejlépe”?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Pokud s psaním také zápasíte, ale přesto chcete oslovit zákazníky písemnou nabídkou, podrobný návod k rychlé přípravě dopisu, emailu nebo nabídky, která zákazníka přesvědčí, najdete kliknutím sem.