Nepříjemná otázka… (7)

Když slyším nářky prodejců, že zákazníci požadují jen to nejlevnější, vždy jim kladu následující nepříjemnou otázku:

“Co děláte proto, aby si zákazníci uvědomili (a penězi ohodnotili) rozdíl mezi tím, co nabízíte vy a co nabízí konkurence?”

Často na mě hledí nevraživě a já dodávám, že to je přece podstata naší práce jako prodejců:

Nejen zboží předvést a mile se u toho tvářit, ale zejména ukázat zákazníkovi, jak mu pomůže vyřešit jeho přání/potíže lépe než jiné varianty… a proč má smysl za toto rychlejší/lepší/méně bolestivé/bezpečnější apod. řešení zaplatit ten cenový rozdíl, který spočívá mezi naší cenou a konkurenční.

Jak v následujících 7 dnech prověříte, jak dobře umíte ve firmě zdůvodnit rozdíl mezi vaší cenou a cenou vaší konkurence? 

Úspěšný týden přeje…

Nepříjemná otázka... (7) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když máte vyšší ceny, než ostatní, najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak zdůvodnit cenový rozdíl, rozdílná cena u konkurence


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...