Když slyším nářky prodejců, že zákazníci požadují jen to nejlevnější, vždy jim kladu následující nepříjemnou otázku:
“Co děláte proto, aby si zákazníci uvědomili (a penězi ohodnotili) rozdíl mezi tím, co nabízíte vy a co nabízí konkurence?”
Často na mě hledí nevraživě a já dodávám, že to je přece podstata naší práce jako prodejců:
Nejen zboží předvést a mile se u toho tvářit, ale zejména ukázat zákazníkovi, jak mu pomůže vyřešit jeho přání/potíže lépe než jiné varianty… a proč má smysl za toto rychlejší/lepší/méně bolestivé/bezpečnější apod. řešení zaplatit ten cenový rozdíl, který spočívá mezi naší cenou a konkurenční.
Jak v následujících 7 dnech prověříte, jak dobře umíte ve firmě zdůvodnit rozdíl mezi vaší cenou a cenou vaší konkurence?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když máte vyšší ceny, než ostatní, najdete kliknutím sem.