fbpx

Neuvěřitelná nabídka? (44)

Aby naše nabídka byla maximálně úspěšná, musíme ji připravit tak, aby ukázala zákazníkovi, jak jednoduché je její použití. Jak automaticky probíhá nastavení. Jak bezpracné je využití. Jak málo času je tomu potřeba věnovat. Kolik jiné práce to zákazníkovi ušetří, apod.

Když to ale všechno uděláme, nastává druhý problém:

Nabídka se stane tak dokonalou, že jí nebude nikdo věřit.

Jak to tedy vybalancovat?

Otevřeně to přiznat.

Když v nabídce přiznáme, že zní tak dobře, až je neuvěřitelná, rezonujeme tím s pocity a myšlenkami zákazníka.

Když ale současně zdokladujeme, proč je nabídka reálná a uskutečnitelná (např. důkazy, referencemi a výsledky), nevyslovené obavy tím odstraníme.

A dosud neuvěřitelný výsledek se stane atraktivně reálným.

Jak v následujících 7 dnech proměníte vaše neuvěřitelné nabídky v uvěřitelné? 

Úspěšný týden přeje…

Neuvěřitelná nabídka? (44) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud navíc připravujete “akční nabídky” a chcete, aby na ně konečně reagovalo tolik zákazníků, aby se vám vyplatily (a zvýšily i celkový zisk), podrobný návod najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII