fbpx

Odměňujeme dobývání nebo péči? (34)

Minule jsem si říkali, že prodejci se budou věnovat vždy tomu sortimentu, na kterém vydělají nejvíce.

Totéž ale platí o typu zákazníků, které oslovujeme:

Pokud je prodejce placen za “dobývání” trhu – tedy za získávání nových zákazníků – těžko mu můžeme vyčítat, že se nestará o ty stávající.

V některých firmách proto získává prodejce vyšší provizi až z druhé objednávky, kterou od zákazníka přinesou. A systém odměn a provizí tak přirozeně podporuje prodejce v tom, aby se věnovali nejen získávání nových zákazníků, ale také péči o ty stávající.

Jak v následujících 7 dnech upravíte prodejní odměny tak, abyste oslovovali více těch zákazníků, kteří jsou pro vás důležití? 

Úspěšný týden přeje…

Odměňujeme dobývání nebo péči? (34) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Řadu postupů, jak přivést zákazníky k opakovaným nákupům, najdete také kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje III