Minule jsem si říkali, že prodejci se budou věnovat vždy tomu sortimentu, na kterém vydělají nejvíce.
Totéž ale platí o typu zákazníků, které oslovujeme:
Pokud je prodejce placen za „dobývání“ trhu – tedy za získávání nových zákazníků – těžko mu můžeme vyčítat, že se nestará o ty stávající.
V některých firmách proto získává prodejce vyšší provizi až z druhé objednávky, kterou od zákazníka přinesou. A systém odměn a provizí tak přirozeně podporuje prodejce v tom, aby se věnovali nejen získávání nových zákazníků, ale také péči o ty stávající.
Jak v následujících 7 dnech upravíte prodejní odměny tak, abyste oslovovali více těch zákazníků, kteří jsou pro vás důležití?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Řadu postupů, jak přivést zákazníky k opakovaným nákupům, najdete také kliknutím sem.