fbpx

Odpovídáte na nevyslovenou námitku? (2)

Když zákazníkům doporučujeme “lepší” řešení, často tím nabízíme dražší variantu.

Je to logické… ale také nebezpečné:

Pokud totiž chceme, aby přijal naše doporučení jako skutečnou pomoc a neviděl v tom jen snahu prodat dražší výrobek, musíme udělat jednu věc, na kterou mnoho prodejců zapomíná.

Co je to za kouzlo?

Musíme zareagovat na zákazníkovu nevyslovenou námitku. Tu ve které nám mlčky vyčítá, že na něm chceme jen vydělat.

Jak? Nahlas námitku vyslovíme a odpovíme na ni.

Třeba následovně:

“Já vím… vy si teď řeknete, že vám doporučuju to dražší řešení, protože stojí víc peněz a já na tom víc vydělám. Podívejte: Pokud si tu dražší variantu vyberete, vydělám na tom asi 20 Kč navíc… a za to si koupím tak akorát kafe. A to mi stejně doktor zakázal. Pojďte ale se mnou, něco vám ukážu: Vidíte tady na tom okraji, co ta voda udělá, když do ní nic nepřidáme? Vidíte to? A tady vedle, takto ten okraj vypadá, když tam ten přípravek přidáme. Ano je to dražší varianta, já ji ale nedodoporučuju zákazníkům proto, že bych na tom zbohatnul, ale proto, že … 

Jak v následujících 7 dnech upravíte postup, jakým nabízíte sice lepší, ale dražší řešení? 

Úspěšný týden přeje…

Odpovídáte na nevyslovenou námitku? (2) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Řadu svých dnešních prodejních postupů můžete drobně upravit tak, aby vám přinášely – bez další práce – mnohem lepší výsledky. Unikátní návod, jak právě tyto “drobné, ale účinné” změny provést i u vás, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII