Osobnost + Naše firma = Prestiž (4)

Ať se nám to líbí nebo ne, známé osobnosti ovlivňují nejen veřejné mínění…

… ale mohou výrazně ovlivnit i prodej našich produktů.

Jako zákazníci totiž při nákupu zažíváme vždy menší či větší obavy, zda firma/produkt/služba skutečně splní to, co bylo slíbeno. A vidíme-li známou osobnost používat stejný produkt, nakupovat u stejné firmy nebo využívat stejnou službu, naše obavy z nákupu to snižuje.

Neplatí to samozřejmě vždy, a pokud cítíme, že dotyčný “kope za firmu” jen proto, že dostal zaplaceno, postupujeme podezřívavě.

Pokud se nám ale potvrdí, že dotyčný používal výrobky a služby této firmy ještě před tím, než byl osloven pro reklamu, důvěryhodnost celého sdělení je pro nás mnohem vyšší.

Jaké známé osobnosti máme mezi zákazníky… a jak tohoto v následujících 7 dnech využijeme? 

Úspěšný týden přeje…

Osobnost + Naše firma = Prestiž (4) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to urychlit? Sbírku postupů, jak přesvědčit zákazníky k nákupu, najdete kliknutím sem.


Kategorie

osobnost ovlivní veřejné mínění, známá osobnost mezi zákazníky


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...