Ať se nám to líbí nebo ne, známé osobnosti ovlivňují nejen veřejné mínění…
… ale mohou výrazně ovlivnit i prodej našich produktů.
Jako zákazníci totiž při nákupu zažíváme vždy menší či větší obavy, zda firma/produkt/služba skutečně splní to, co bylo slíbeno. A vidíme-li známou osobnost používat stejný produkt, nakupovat u stejné firmy nebo využívat stejnou službu, naše obavy z nákupu to snižuje.
Neplatí to samozřejmě vždy, a pokud cítíme, že dotyčný „kope za firmu“ jen proto, že dostal zaplaceno, postupujeme podezřívavě.
Pokud se nám ale potvrdí, že dotyčný používal výrobky a služby této firmy ještě před tím, než byl osloven pro reklamu, důvěryhodnost celého sdělení je pro nás mnohem vyšší.
Jaké známé osobnosti máme mezi zákazníky… a jak tohoto v následujících 7 dnech využijeme?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to urychlit? Sbírku postupů, jak přesvědčit zákazníky k nákupu, najdete kliknutím sem.