Nejlepším způsobem, jak se seznámit s novým klientem je prostřednictvím někoho, kdo nás už oba zná.
Může nás tak představit. Neformálně seznámit. A v ideálním případě nás také rovnou doporučit. Protože už ví, že svou práci děláme dobře.
Moderním nástrojem k takovému vzájemnému představení je sociální síť LinkedIn.
Ano, můžete mít ke “všem těm facebookům, twitterům a instagramům” averzi, protože žerou čas. Ale LinkedIn je jiný.
Má smysl pro všechny, jejichž firmy pracují pro jiné firmy.
Je užitečnou pomůckou pro odhalení společných témat, zájmů a zkušeností s osobou, se kterou budeme jednat.
A když potřebujeme zjistit, zda někdo z našich kolegů, přátel či známých už zná člověka, se kterým se chceme seznámit, pomůže nám v tom právě LinkedIn.
Rozsah toho, co o sobě na svém profilu odhalíte, je samozřejmě na vás.
Někdo sděluje jen nezbytné jméno a kontaktní údaje.
Jiní uvádějí svou pracovní historii (a profil tak plní funkci jejich životopisu a přehledu zakázek).
A další pojímají profil jako prezentaci dovedností, které svým klientům nabízí.
Pokud tedy prodáváte jiným firmám a svůj (bezplatný) profil na LinkedInu ještě nemáte, vytvořte si ho.
Zjistíte, s kým se prostřednictvím svých známých můžete seznámit.
A protože se za ty roky už vlastně také známe, můžete si mě na https://cz.linkedin.com/in/pavelrehulka také označit pro “Navázat spojení”.
Zobrazit profil uživatele Pavel Řehulka
Naše “spojení” vám během několika dní potvrdím.
Jak využijete v následujících 7 dnech LinkedIn k oslovení zákazníků, se kterými se zatím neznáte?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Virtuální “známost”, kterou propojení profilů na LinkedInu reprezentuje, samozřejmě neznamená, že si od vás dotyčný začne hned kupovat vše, co prodáváte. K tomu, aby vybral nás a ne konkurenci, musí mít totiž jasný důvod. Musí vědět, proč má vybrat nás a ne jiného (levnějšího). A praktický návod, jak tuto odlišnost najít a využít ke zvýšení prodeje (i když prodáváte na první pohled totéž, co ostatní), najdete kliknutím sem…