fbpx

Otevře vám dveře… (5)

Nejlepším způsobem, jak se seznámit s novým klientem je prostřednictvím někoho, kdo nás už oba zná.

Může nás tak představit. Neformálně seznámit. A v ideálním případě nás také rovnou doporučit. Protože už ví, že svou práci děláme dobře.

Moderním nástrojem k takovému vzájemnému představení je sociální síť LinkedIn.

Ano, můžete mít ke “všem těm facebookům, twitterům a instagramům” averzi, protože žerou čas. Ale LinkedIn je jiný.

Má smysl pro všechny, jejichž firmy pracují pro jiné firmy.

Je užitečnou pomůckou pro odhalení společných témat, zájmů a zkušeností s osobou, se kterou budeme jednat.

A když potřebujeme zjistit, zda někdo z našich kolegů, přátel či známých už zná člověka, se kterým se chceme seznámit, pomůže nám v tom právě LinkedIn.

Rozsah toho, co o sobě na svém profilu odhalíte, je samozřejmě na vás.

Někdo sděluje jen nezbytné jméno a kontaktní údaje.
Jiní uvádějí svou pracovní historii (a profil tak plní funkci jejich životopisu a přehledu zakázek).
A další pojímají profil jako prezentaci dovedností, které svým klientům nabízí.

Pokud tedy prodáváte jiným firmám a svůj (bezplatný) profil na LinkedInu ještě nemáte, vytvořte si ho.

Zjistíte, s kým se prostřednictvím svých známých můžete seznámit.

A protože se za ty roky už vlastně také známe, můžete si mě na https://cz.linkedin.com/in/pavelrehulka také označit pro “Navázat spojení”.

Zobrazit profil uživatele Pavel Řehulka na LinkedIn Zobrazit profil uživatele Pavel Řehulka

Naše “spojení” vám během několika dní potvrdím.

Jak využijete v následujících 7 dnech LinkedIn k oslovení zákazníků, se kterými se zatím neznáte?

Úspěšný týden přeje…

Otevře vám dveře...  (5) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Virtuální “známost”, kterou propojení profilů na LinkedInu reprezentuje, samozřejmě neznamená, že si od vás dotyčný začne hned kupovat vše, co prodáváte. K tomu, aby vybral nás a ne konkurenci, musí mít totiž jasný důvod. Musí vědět, proč má vybrat nás a ne jiného (levnějšího). A praktický návod, jak tuto odlišnost najít a využít ke zvýšení prodeje (i když prodáváte na první pohled totéž, co ostatní), najdete kliknutím sem…

Tipy pro zvýšení prodeje VIII