fbpx

Pět nejdůležitějších… (3)

Při zvyšování prodeje se sice snažíme o nalezení nových zákazníků…

… pokud se ale podíváme na holá čísla, zjistíme, že ve většině případů jsou pro nás důležitější ti, kteří se k nám opakovaně vracejí.

Nejen to: Když budeme hledat ještě dále, zjistíme, že i mezi těmito zákazníky jsou tací, kteří u nás utrácejí mnohem více než ostatní.

Kdo je tedy našich “pět nejdůležitějších” zákazníků?
Vědí všichni naši pracovníci, o koho se jedná?
Co jsme pro ně v poslední době udělali, aby s námi byli nadmíru spokojeni?
A co jsme udělali proto, aby si u nás zase něco objednali?

Utratíme-li 50 000 Kč za inzeráty zaměřené na nové zákazníky, můžeme tím několik přilákat. Utratíme-li ale stejnou částku třeba za speciální večerní prodejní akci “pouze pro zvané VIP” v naší firmě/prodejně, přinese nám to nejen plusové body v očích těch nejdůležitějších, ale pravděpodobně také vyšší tržby.

Jak v následujících 7 dnech zjistíte, kterých pět zákazníků je pro vaši firmu nejdůležitějších?

Úspěšný týden přeje…

Pět nejdůležitějších... (3) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Praktický návod, jak si tyto důležité zákazníky udržet, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV