Při zvyšování prodeje se sice snažíme o nalezení nových zákazníků…
… pokud se ale podíváme na holá čísla, zjistíme, že ve většině případů jsou pro nás důležitější ti, kteří se k nám opakovaně vracejí.
Nejen to: Když budeme hledat ještě dále, zjistíme, že i mezi těmito zákazníky jsou tací, kteří u nás utrácejí mnohem více než ostatní.
Kdo je tedy našich “pět nejdůležitějších” zákazníků?
Vědí všichni naši pracovníci, o koho se jedná?
Co jsme pro ně v poslední době udělali, aby s námi byli nadmíru spokojeni?
A co jsme udělali proto, aby si u nás zase něco objednali?
Utratíme-li 50 000 Kč za inzeráty zaměřené na nové zákazníky, můžeme tím několik přilákat. Utratíme-li ale stejnou částku třeba za speciální večerní prodejní akci “pouze pro zvané VIP” v naší firmě/prodejně, přinese nám to nejen plusové body v očích těch nejdůležitějších, ale pravděpodobně také vyšší tržby.
Jak v následujících 7 dnech zjistíte, kterých pět zákazníků je pro vaši firmu nejdůležitějších?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Praktický návod, jak si tyto důležité zákazníky udržet, najdete kliknutím sem.