Hledají vaši prodejci nové zákazníky?
Ale to je chyba.
Prodejci jsou totiž příliš drazí na to, aby oslovovali potenciální zákazníky.
To je úkolem marketingu.
Proč?
Marketing je to, co přivádí zákazníky k našim dveřím.
Prodej je pak to, co se děje, jakmile s nimi začneme jednat.
Chceme-li tedy přivést do naší firmy nové zákazníky, prodejce za nimi posíláme až v druhém kole. Pokud se totiž objeví v jejich dveřích “za studena”, tj. bez předchozího představení, zákazníci je možná vyslechnou, ale brzy na ně také zapomenou.
Dobrý marketingový program má přitom za úkol provést toto představení dopředu. A dosáhnout tak stavu, kdy zákazníci budou telefonovat do naší firmy sami (v ideálním případě) a domáhat se toho, aby se mohli s naším prodejcem setkat.
Jak změníte v následujících 7 dnech vaše prodejní postupy tak, aby prodejci jednali se zákazníky až poté, co je marketing představí?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Jak dostáhnout natolik výjimečné pozice, že vás zákazníci budou sami žádat o schůzku? Podrobnosti najdete kliknutím sem.