Podle sebe soudím tebe? (16)

Když u klientů jednám s technicky vzdělanými pracovníky, je téměř jisté, že se během chvíle pohádáme:

Obzvlášť starší mazáci totiž ohrnují nos nad nějakým “marketingem”.
Zarputile tvrdí, že na reklamě, balení nebo prodejním přístupu nezáleží.
Podle nich totiž rozhoduje kvalita. A podle kvality se při nákupu rozhodují i oni sami.

Kroutí očima, když slyší, že si zákazníci vybrali konkurenci, jejíž pracovníci chodí na montáže v čistých a vyžehlených uniformách: “Ale my přece děláme stejnou práci. A levněji!”

Nechápou, proč zákazníci trvají na objednané “blankytně modré” barvě, když dodaná standardní modrá má stejné ochranné parametry: “Vždyť to je přece jedno, na provozu se to nijak neprojeví.”

A už vůbec nerozumí tomu, proč by někdo chtěl zaplatit peníze za jednoduchou montáž, kterou “přece každý normální chlap zvládne sám”.

Vysvětlováním toho, že pro některé zákazníky je čas důležitější než peníze, design důležitější než funkčnost nebo rychlost důležitější než kvalita, proto někdy strávíme i několik desítek minut.

Pokud tedy máte i mezi svými zaměstnanci pracovníky, kteří vidí svět jen svýma očima, jak jim v následujících 7 dnech ukážete, podle čeho se zákazníci při nákupu také rozhodují… a proč to nejsou “hlouposti”? 

Úspěšný týden přeje…

Podle sebe soudím tebe? (16) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Nový pohled také odhalí, jak úspěšně prodávat, i když máte vyšší ceny, než ostatní. Praktický návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak přimět pracovníky ke změně, podle čeho se zákazníci rozhodují


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...