Vzpomínáte, jak to vypadalo u zákazníka před vaším zásahem?
A vypadá to po vašem zásahu viditelně lépe?
Pokud ano, máte ideální nástroj k prodeji.
Proč?
Naše sliby (jako sliby obchodníků) pouští zákazníci jedním uchem dovnitř a druhým ven.
Jakmile ale předložíme důkaz – a právě takovým důkazem fotografie „před“ a „po“ jsou – naše slova získávají mnohem větší váhu.
A pokud je důkazem fotografie, důkazní materiál je přímo nezpochybnitelný.
Jak v následujících 7 dnech ukážete zájemcům stav před vaším zásahem a po vašem zásahu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nemáte čas? Pokud navíc chcete, aby u vás zákazníci při každé návštěvě utratili více peněz, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.