Před… a po (43)

Vzpomínáte, jak to vypadalo u zákazníka před vaším zásahem?
A vypadá to po vašem zásahu viditelně lépe?

Pokud ano, máte ideální nástroj k prodeji.

Proč?

Naše sliby (jako sliby obchodníků) pouští zákazníci jedním uchem dovnitř a druhým ven.

Jakmile ale předložíme důkaz – a právě takovým důkazem fotografie „před“ a „po“ jsou – naše slova získávají mnohem větší váhu.

A pokud je důkazem fotografie, důkazní materiál je přímo nezpochybnitelný.

Jak v následujících 7 dnech ukážete zájemcům stav před vaším zásahem a po vašem zásahu? 

Úspěšný týden přeje…

Před... a po (43) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nemáte čas? Pokud navíc chcete, aby u vás zákazníci při každé návštěvě utratili více peněz, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.


Kategorie

ideální nástroj k prodeji, stav před vaším zásahem a po zásahu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...