fbpx

Přemýšlíme zbytečně? (42)

Vymýšlíme způsoby, jak více prodat.
Snažíme se najít metody, jak motivovat naše pracovníky.
Zápasíme s problémy, které nám to přináší.

A většinu této práce děláme zbytečně.

Proč?

Pokud totiž překonáme vlastní ego, objektivně musíme uznat, že stejné problémy, se kterými se potýkáme, řeší dnes nejen statisíce lidí na celém světě… ale miliony lidí je také v minulosti již vyřešili.

Chceme-li tedy urychlit naše tápání, stačí jediné:

Najít toho, kdo podobnou situaci už zažil, popral se s ní… a úspěšně problém vyřešil.

Někdy nás to bude stát jen čas. Jindy budeme muset dotyčnému také zaplatit. Pokud ale porovnáme hodnotu času (a unikajících příležitostí), který bychom investovali do “svépomocného” řešení problému a částku, kterou zaplatíme za “přiblížení budoucnosti”, výhodnost jedné či druhé varianty se projeví sama.

Koho v následujících 7 dnech oslovíme, aby nám pomohl vyřešit problém, se kterým se ve firmě potýkáme? 

Úspěšný týden přeje…

Přemýšlíme zbytečně? (42) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Nejčastějším problémem v podnikání je fakt, že prodáváme mnohdy totéž, co ostatní. Jak se ale v takové situaci účinně odlišit, aby si zákazníci vybrali právě nás… a navíc zaplatili naše ceny? Osvědčené postupy, jak si toto hledání “konkurenční odlišnosti” urychlit, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje III