Přitahujete ty správné? (36)

Když se nezadaný muž či žena rozhodnou hledat partnera, ti chytří si nejdříve sami ujasní, koho to vlastně hledají.

Pak začnou přemýšlet o tom, kde se tak jejich objekt lásky asi může pohybovat.

A pak začnou přemýšlet, jak zvýšit své šance, že se tam potkají.

Ten, kdo hledá nadšence do vaření, se přihlásí do kurzu vaření. Ten, koho zajímají papoušci, se stane členem chovatelského klubu. A ta, která chce vedle sebe vyrýsovaného sportovce, začne chodit na skupinové tréninky crossfitu.

Nepotulují se po ulicích či barech, ale snaží se výběrem (např.) místa zvýšit pravděpodobnost, že právě tam narazí na objekt svých snů.

Totéž dělají ti chytří v prodeji a podnikání:

Nezvoní (obrazně) na každý zvonek na ulici a nenabízí své produkty a služby všem.

Místo toho si ujasní, kdo by tak o jejich nabídku měl zájem.

A zveřejní ji tak, aby si jí všimli právě ti, které chtějí do svého obchodu, dílny či kanceláře přivést.

Pokud ale v reklamě stále dokola jen vykřikujeme “sleva, akce, výhodná nabídka…”, přitahujeme tím koho? Ty, kteří hledají slevu, akci či výhodnou nabídku…

A nemůžeme si pak stěžovat, že “nikdo nemá peníze” a “všichni chtějí slevu”.

(Stejně tak, jako si na svůj výběr nemůže stěžovat žena, která se vydala lovit nového partnera do baru, že ten její nový není po večerech doma… ale chodí s kamarády popíjet po barech.)

Svou reklamou a prezentací na trhu jsme se vlastně postavili a na lidi kolem zavolali: “Pro koho jsou při nákupu nejdůležitější hlavně ty peníze, přijďte k nám…”

A oni přišli.

Pokud je naší strategií prodávat velké objemy s nízkou marží, je to správně.

Pokud ale stavíme své služby, servis a celé podnikání na kvalitě a chceme přilákat spíše ty, kteří ocení právě náš servis, naši důkladnost a naše zkušenosti, musíme v tom oslovení potenciálních zákazníků říkat něco jiného.

Jak v následujícím týdnu upravíte vaši prezentaci navenek tak, aby přivedla ty, které chcete přivést?

Úspěšný týden přeje…

Přitahujete ty správné? (36) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to zjednodušit? Zvýšit ziskovou marži? Přivést nové zákazníky? Zvýšit průměrnou hodnotu objednávky? Přivést více lidé na váš web a pak k nákupu? Nástroje, které to pro vás zařídí, najdete kliknutím sem.


Kategorie

oslovení potenciální zákazníků, prezentace navenek


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...