Zákazníci jsou – stejně jako my – lidé pohodlní.
Naši nabídku si tedy přečtou či vyslechnou.
Vezmou si čas na rozmyšlenou
… a už se nám nikdy neozvou.
Oddalování rozhodnutí je zcela přirozené (obzvlášť u větších nákupů spojených s rizikem neúspěchu). A chceme-li tedy přimět zákazníka, aby rozhodnutí neodkládal, musíme mu ukázat výhodu rychlé reakce:
- Pro prvních X kupujících jsme připravili dárek Y.
- Protože máme jen omezené množství (techniků), můžeme mu garantovat bleskovou montáž pouze tento týden.
- Protože máme skladem jen X kusů a další čekáme až za Y měsíců, musí se rozhodnout ještě dnes.
- Pokud se rozhodne do X, se zbožím obdrží také poukázku na Y Kč při dalším nákupu.
Jak v následujících 7 dnech podpoříte zákazníky v rychlém rozhodování u vás?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled podezřele jednoduché, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto „jednoduché“ postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.