fbpx

Proč bych měl reagovat ihned? (50)

Zákazníci jsou – stejně jako my – lidé pohodlní.

Naši nabídku si tedy přečtou či vyslechnou.

Vezmou si čas na rozmyšlenou

… a už se nám nikdy neozvou.

Oddalování rozhodnutí je zcela přirozené (obzvlášť u větších nákupů spojených s rizikem neúspěchu). A chceme-li tedy přimět zákazníka, aby rozhodnutí neodkládal, musíme mu ukázat výhodu rychlé reakce:

  • Pro prvních X kupujících jsme připravili dárek Y.
  • Protože máme jen omezené množství (techniků), můžeme mu garantovat bleskovou montáž pouze tento týden.
  • Protože máme skladem jen X kusů a další čekáme až za Y měsíců, musí se rozhodnout ještě dnes.
  • Pokud se rozhodne do X, se zbožím obdrží také poukázku na Y Kč při dalším nákupu.

Jak v následujících 7 dnech podpoříte zákazníky v rychlém rozhodování u vás?

Úspěšný týden přeje…

Proč bych měl reagovat ihned? (50) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak to udělat s menší námahou? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled podezřele jednoduché, přitom právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto “jednoduché” postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje III