Proč dobrý prodejce nikdy “nenabízí” (49)

Možná jste podobný inzerát viděli i vy:

“Nabízíme volnou výrobní kapacitu. Volejte XXX…”

Záměr inzerenta je jasný. Stejně zřetelné jsou ale dopady, které mu inzerát přinese:

Formulací inzerátu totiž dal všem najevo, že je v úzkých (a zájemci mají proto tlačit na cenu). Ještě větší chyby se ale dopustil použitím slova “nabízíme”.

Proč?

Každý prodejce, který říká, že “nabízí” totiž stejnými slovy oznamuje, že mu na zákazníkovi vůbec nezáleží. Jeho firma má sklady plné nějakého produktu. Jeho úkolem je tyto produkty prodat. A on teď objíždí zákazníky a “nabízí”, aby si je koupili.

Domyslet, k čemu výrobek použije, si už ale musí zákazník sám.
Spočítat úspory si musí zákazník také sám.
A porovnat náš produkt s konkurenčními musí zákazník také sám.

Ten, kdo “nabízí” může slavit úspěch tam, kde zákazníci nemají jinou možnost a pouze se dožadují dodavatele, aby jejich objednávku přijal.

Pokud ale zákazníci vybírají z několika nabídek, slovem “nabízíme” jen ukazujeme, že u nás se žádného pochopení potřeb, snahy o porozumění či dokonce pomoci nedočká.

Jak v následujících 7 dnech vypustíte z vašich písemných textů a slovníku prodejců slovo “nabízíme”? 

Úspěšný týden přeje…

Proč dobrý prodejce nikdy "nenabízí" (49) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Chcete-li umístit vaši firmu v očích zákazníka tak, abyste už nikdy nemuseli “nabízet”, ale aby vás zákazníci přesto sami vyhledávali, podrobnosti najdete kliknutím sem.


Kategorie

oprava písemných textů, vyvarovat se slova "nabízíme"


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...