Při hledání nových zákazníků často pátráme po TĚCH slovech, které by upoutaly jejich pozornost. TÉ větě, která by je přivedla k nám. A TOM argumentu, který by zákazníky přesvědčil k nákupu.
Jakmile si ale přiznáme, že to budou vždy jen dohady, můžeme skutečný stav zjistit od těch, kteří ta slova, ty věty a ten argument znají, tj.
… lidí, kteří u nás právě nakoupili.
- Co je přivedlo k nákupu?
- Jak se rozhodovali mezi variantami?
- Proč koupili u nás a ne u konkurence?
- Jak jsou s nákupem spokojeni?
- Jak by ten produkt nabídli ostatním zákazníkům oni sami?
Jak získáte v následujících 7 dnech nejlepší prodejní argumenty… přímo od zákazníků?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Nejúčinnějším argumentem bude samozřejmě vždy to, že jste jediní, u koho to může zákazník koupit… a pokud si myslíte, že prodáváte totéž, co ostatní a nemáte vlastně nic, čím se odlišit, praktické řešení najdete kliknutím sem.