Proč nereagují? (48)

Víte proč lidé nereagují na vaši nabídku?

Často mají překvapivě pocit, že není určena pro ně.

“Proč by neměla?”, divíte se.
“Vždyť já přece nabízím doplněk na tu věc, kterou používají.
Takže určitě JE právě pro ně!”
Potíž je ale v jiném nahlížení na to, do jaké skupiny patříme.

Prodejci rozdělují zákazníky podle toho, co zákazníci vlastní/používají. Zákazníci se ale od sebe rozlišují podle toho, jak nebo proč to používají.

Je to jen drobnost?

Když máte příslušný řidičský průkaz a motorku, prodejci motovýbavy vás považují za potenciálního zákazníka.

Jenže mezi motivací vlastníků Harley-Davidsonů a zájmy majitelů Pionýrů jsou zásadní rozdíly:

Jedni mají totiž motorku jako veřejné vyjádření svého životního stylu. A těm druhým je třeba jen 15 let a koupili si mašinu na blbnutí za humny.

Přijdeme-li za oběma s obecnou “motorkářskou” nabídkou, dopředu si můžeme být jistí, že to velký úspěch nebude.

Ani jedna skupina se totiž v nabídce nepozná… a přestože jsme cílili na vlastníky věcí, ke kterým prodáváme doplňky, ve skutečnosti jsme se úplně minuli.

Jak v následujících 7 dnech změníte vaši nabídku, aby se v ní poznalo více zákazníků? 

Úspěšný týden přeje…

Proč nereagují? (48) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto “jednoduché” postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.


Kategorie

nabídka pro více zákazníků, rozdělení zákazníků


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...