fbpx

Proč si to mám koupit právě u vás? (21)

Jedna z prvních otázek, kterou ve firmách kladu při osobních konzultacích, zní: “Proč si mají zákazníci vybrat vás a ne vaši konkurenci?”

Tuto otázku si totiž v duchu klade před nákupem každý zákazník. A smutným faktem je, že mnoho firem na ni nedokáže uspokojivě odpovědět.

Mluví sice o kvalitě, rozsahu sortimentu, rychlosti a službách zákazníkům, ale když namítnu, že totéž tvrdí i jejich konkurenti, nastane nepříjemné ticho. A drsnou realitou podnikání je potom fakt, že pokud neznáme odpověď my sami, těžko ji budou znát naši zákazníci.

Právě odlišnost naší firmy od konkurence nám ale zaručí, že si zákazníci všimnou naší reklamy.
Právě odlišnost naší firmy nám pomůže překonat zákaznickou nedůvěru a tlak na cenu.
A právě promyšlená odlišnost naší firmy nám přivede přesně ten typ zákazníků, kterých chceme nejvíce.

Jak budete v následujících sedmi dnech odpovídat zákazníkům na otázku: “A proč si to mám koupit právě u vás?”

Úspěšný týden přeje…

Proč si to mám koupit právě u vás? (21) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Nebudu před vámi skrývat, že hledání odlišnosti není vůbec jednoduché. Celý postup ale můžete urychlit pomocí návodu, který najdete zde kliknutím sem. Zjistíte, jakou zásadní chybu dělá 90% firem. Podíváme se na to, kde hledat vaši výjimečnost v případě, že prodáváte stejné výrobky jako ostatní, nabízíte podobné služby a účtujete dokonce vyšší ceny. A uslyšíte jasný a konkrétní postup, jak vaši novou “konkurenční výhodu” úspěšně využít v prodeji, reklamě a získávání nových zákazníků.

Tipy pro zvýšení prodeje I