fbpx

Prodejní “miniúkol”? (22)

Minule jsme si říkali, že cíl prodeje musí být reálný, jinak tím sebe a ostatní spíše odradíme od jakékoliv snahy. (“Tolik?! Tak toho stejně nedosáhnu, to nemá smysl…”)

Nejjednodušším způsobem, jak snahu o zvýšení prodeje ve firmě “prodat” kolegům a podřízeným, je převést cílovou částku do každodenních či týdenních aktivit:

“Během následujících 3 měsíců chceme zvýšit prodej o 15 %.

Ale nechceme, abyste vstávali ráno ve 4 a vraceli se utahaní domů v 10 večer.

Od každého očekáváme jediné: Když si zákazník přijde cokoliv koupit, každý z nás má za úkol zapřemýšlet o jednom produktu, který by se zákazníkovi k jeho nákupu hodil… a ten mu nabídnout.

Neočekáváme samozřejmě to, že nabídku přijme každý.

Pokud ale řeknou tři zákazníci z desíti ano, při běžné útratě to zvýší prodej o …”

Jaký prodejní “miniúkol” stanovíte ve vaší firmě pro následujících 7 dnů? 

Úspěšný týden přeje…

Prodejní "miniúkol"? (22) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku osvědčených postupů najdete zde.

Jak užitečný byl pro vás tento příspěvek?

Ohodnoťte jej počtem hvězdiček

Protože vám tento příspěvek pomohl...

Sledujte další na sociálních sítích

Tak to mě mrzí

Rád bych to napravil

Co můžu zlepšit?

Tipy pro zvýšení prodeje V