fbpx

Prodejní “miniúkol”? (22)

Minule jsme si říkali, že cíl prodeje musí být reálný, jinak tím sebe a ostatní spíše odradíme od jakékoliv snahy. (“Tolik?! Tak toho stejně nedosáhnu, to nemá smysl…”)

Nejjednodušším způsobem, jak snahu o zvýšení prodeje ve firmě “prodat” kolegům a podřízeným, je převést cílovou částku do každodenních či týdenních aktivit:

“Během následujících 3 měsíců chceme zvýšit prodej o 15 %.

Ale nechceme, abyste vstávali ráno ve 4 a vraceli se utahaní domů v 10 večer.

Od každého očekáváme jediné: Když si zákazník přijde cokoliv koupit, každý z nás má za úkol zapřemýšlet o jednom produktu, který by se zákazníkovi k jeho nákupu hodil… a ten mu nabídnout.

Neočekáváme samozřejmě to, že nabídku přijme každý.

Pokud ale řeknou tři zákazníci z desíti ano, při běžné útratě to zvýší prodej o …”

Jaký prodejní “miniúkol” stanovíte ve vaší firmě pro následujících 7 dnů? 

Úspěšný týden přeje…

Prodejní "miniúkol"? (22) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku osvědčených postupů najdete zde.

Tipy pro zvýšení prodeje V