fbpx

Produktový pár? (18)

Pokud u vás zákazník právě nyní nakupuje,
máte ideální příležitost nabídnout mu něco dalšího.

Jenže… co by to mělo být?

Intuitivně zásadě “nabídnout něco dalšího” rozumíme.
Když ale stojí zákazník přímo před námi, mnohdy nás ten vhodný doplněk nenapadne.

Řešení může být přitom jednoduché: Vytvořit tzv. produktové páry.

Na list papíru do jednoho sloupce napíšeme seznam produktů, které zákazníci kupují. A do druhého sloupce pak ke každému produktu doplníme jeho bratra či sestru, tj. vhodný doplněk.

Technika je to jednoduchá, ale účinná.

Základním předpokladem úspěšnosti je ale přirozeně fakt, že se tyto produktové páry naučíme nazpaměť a nebudeme před zákazníkem listovat našimi seznamy.

Jak v následujících 7 dnech naučíte vaše pracovníky pracovat s produktovými páry?

Úspěšný týden přeje…

Produktový pár? (18) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Ke zvýšení prodeje nevede jen cesta větší dřiny. Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled banální, ale jsou to právě tyto “drobnosti”, které nakonec vydělají vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto “jednoduché” postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV