Existuje nějaký postup, jak bez zvýšené námahy, se stejnými lidmi a bez větších nákladů dosáhnout ve vaší firmě rychlého zvýšení prodeje?
Pokud existuje jedno přání, které spojuje všechny majitele firem, pak tímto přáním je zvýšit prodej a zisk.
Nejznámější postupy, které se o to snaží (reklama, propagační akce, vyslání dalších prodejců k zákazníkům), ale spotřebují spoustu peněz, zaberou mnoho času… a výsledek je nejistý.
Postup, na který se zaměřujeme v tomto krátkém audioprůvodci a online kurzu není přitom nijak náročný:
Můžete jej zrealizovat zcela zdarma (nebo s přijatelnými náklady), účinnost je prověřená… a funguje okamžitě.
Vím, že když toto řeknu, hned vás napadne: Proč se o tom víc nemluví, když to tak dobře funguje?
Odpověď je jednoduchá: Protože se stále honíme za pozlátkem a blyštivými cingrlátky moderních technologií.
Nad osvědčenými postupy (které fungují nikoliv desítky, ale tisíce let) tak někteří ohrnují nos (protože nejsou free-cool-sexy). A zbytečně se tak ale připravují o objednávky.
Patříte-li mezi ty rozumné, nenecháte se zlákat pozlátkem. Chcete místo zkoušení a vymýšlení již vymyšleného zužitkovat zkušenosti, ke kterým se už někdo propracoval. A tu nejrychlejší metodu, jak zvýšit tržby, jsem připravil do tohoto speciálního audioprůvodce & online kurzu.
Uslyšíte v něm, proč mnoho firem tuto metodu zbytečně přehlíží. Spočítáte si, jak mohou drobné změny ve vaší práci přinést nečekané výsledky. A dozvíte se, jak můžete tímto způsobem zvýšit prodej během několika dní i ve vaší firmě. (Upozorňuji ale, že doporučení, které zde uslyšíte, se hodí zejména pro existující firmy s několika zaměstnanci na prodejních pozicích. Pokud máte ve firmě jen jediného prodejce nebo má vaše firma jen jednoho zaměstnance – vás samotné – tento průvodce pro vás bude mít jen omezenou hodnotu.)
Vstup do tohoto online kurzu otevíráme pro omezený počet klientů jen několikrát ročně a v tuto chvíli není dostupný.
Jakmile jej ale opět otevřeme, pochopíte, že bleskové zvýšení prodeje může být jednodušší, než si myslíte.
Jako v tomto příkladu…