Aby si to koupili u vás, i když jim konkurence nabízí levnější

Konečně vám přestanou říkat, že "to jinde můžou sehnat levněji"... a rovnou to u vás koupí

Pokud ve firmě hledáte způsoby, jak se vyrovnat s levnější konkurencí a zvyšovat prodej (přestože zákazníci tlačí na cenu), těchto problémů se nyní můžete navždy zbavit:


Po přečtení těchto řádků budete vědět, jak můžete vaši nabídku "prodat" v očích zákazníků tak, abyste už nemuseli sami hledat zákazníky... ale aby oni vyhledávali vás.


Pochopíte, co udělat, aby se na vás obracelo tolik zájemců, že si budete sami vybírat, komu vaše produkty a služby prodáte a komu ne.


A zjistíte, jak tímto postupem dosáhnout, že zákazníci přistoupí na cenu, kterou požadujete... bez tlaku na slevy.


Je to vůbec možné? A jak to uděláme?

V tomto průvodci si ukážeme, jak zařídit...

Aby zákazníci nechtěli to nejlevnější, ale to vaše

Zatímco dnes vás berou jako srovnatelného s ostatními, s tímto postupem vás budou vždy považovat za lepší... a chtít to vaše.

Aby lidé konečně reagovali na vaše argumenty a brali je vážně

Zatímco jsou pro ně vaše argumenty jen prodejní vatou, nově vás budou poslouchat... a rozhodnout se právě kvůli tomu.

Aby zákazníci požadovali dodání právě od vás a ne od jiného

Zatímco dnes je zákazníkům mnohdy jedno, kdo jim to dodá, nově budou chtít, abyste to byli právě vy. Jen vám budou věřit.

Aby zákazníci nediskutovali o ceně a přijali vaši nabídku

Zatímco dnes bojují o každou korunu, nově budou považovat za vaši cenu za rozumnou a přijatelnou... a přestanou o ní tolik diskutovat.

Jak to uděláme? Uvažujte se mnou...

Jedna z prvních otázek, kterou kladu na marketingových konzultacích s novými klienty, zní následovně:

"Proč si mají zákazníci vybrat vás a ne vaši konkurenci?

Tuto otázku si totiž v duchu klade před nákupem každý zákazník. A smutným faktem je, že mnoho firem na ni nedokáže uspokojivě odpovědět.

Zkuste to sami:

Když se vás dnes zákazník zeptá "Proč si to má koupit právě u vás, když to má konkurence levnější?", čím budete argumentovat?

Taky u vás říkáte něco podobného?

  • Máme největší sortiment.
  • Máme speciální (a drahé) vybavení.
  • Jsme tým profesionálů.
  • Jsme na trhu už 30 let.
  • Jsme jednička na trhu!
  • Máme nejlepší kvalitu.
  • Mám vysoce proškolené zaměstnance.
  • Naše zařízení se nekazí.
  • Poskytujeme špičkový servis.

Tvrdá realita: Proč to zákazníky nezajímá (a jak to změnit)

Proč pouští zákazníci vaše slova jedním uchem dovnitř a druhým ven... a přehlížejí vaše krásné (a drahé) prezentační materiály?

Potíž je v tom, že vaši konkurenti slibují totéž.

Mnoho firem sice mluví o kvalitě, rozsahu sortimentu, rychlosti a službách zákazníkům, když ale namítnu, že totéž tvrdí i jejich konkurenti, nastane rozpačité ticho. A drsnou realitou podnikání je potom fakt, že pokud neznáme odpověď my sami, těžko ji budou znát naši zákazníci.

Právě toto vás pak ale připravuje o peníze...

Jak?

Jak vás dnešní postup připravuje o peníze?

1. Pokud zákazníci považují naše argumenty za reklamní a prodejní vatu, nevidí mezi námi a konkurencí žádný rozdíl.

2. Pokud mezi námi a konkurencí nevidí rozdíl, považují nás za stejné. Vybírají tedy podle ceny. A logicky pak vyberou toho levnějšího. (Stejně se přece chováme my sami, když nakupujeme.)

3. Zaplatit víc budou ochotni jen tehdy, když uvidí, že naše nabídka je jiná, lepší a pro ně výhodnější a zajímavější.

4. Musíme tedy najít nějaký způsob, jak se od těch ostatních odlišit... přestože prodáváme totéž či obdobné zboží a provádíme stejné či podobné práce. (Dobré zprávy: Najdeme tu odlišnost i u vás.)

Jak ale najít tu vaši odlišnost rychle?

Protože jako marketingový poradce při konzultacích s různými firmami vidím, co funguje (a co ne), podle těchto zkušeností jsem (s jejich svolením) připravil postup, podle kterého můžete najít tu svou odlišnosti rychle i vy:

  • Aby vaše reklama zaujala přesně ten typ zákazníků, kterých chcete víc.
  • Aby zákazníci rychle pochopili, proč mají chtít vás a ne vaši konkurenci.
  • Aby k vám chodili zákazníci, kteří jsou už "předprodaní" a vědí, že má smysl zaplatit ceny, které požadujete.
  • Abyste už nemuseli dávat takové slevy a mohli prodávat za částky, které vám dělají radost.

Nemusíte k tomu přitom trávit týdny a měsíce přemýšlením. To už jsem udělal za vás. Stačí jen postupovat podle speciálního audioprůvodce & online kurzu "Jak odlišit vaši firmu od konkurence"...

Formou audioprůvodce (k poslechu) zde spolu nejdříve strávíme necelé tři a půl hodiny (v krátkých, stravitelných lekcích), ze kterých vše pochopíte. Pak vás v písemné části průvodce & kurzu provedu - krok za krokem - nalezením odlišnosti i pro vaši firmu. A na příkladech si také ukážeme, jak jí pak využívat v praxi.

Sami si tedy můžete spočítat, jak rychle se vám investice (2950 Kč + DPH) do této proměny vaší firmy nejen zaplatí, ale co pro vás bude znamenat: Když začne chodit víc zákazníků. Když budou dopředu srozuměni s vaší cenou. Když ji budou chtít zaplatit bez diskusí. A když se už nebudou tolik dožadovat slev... protože budou vědět, v čem jste jiní než vaše konkurence a právě proto budou chtít vás.

Krok za krokem najdeme právě tu vaši odlišnost...

Dozvíte se...

  • 8 prvků argumentace, které udělají vaši nabídku neodolatelnou
  • Jak si zjednodušit prodej dodržením jednoduché zásady, na kterou ostatní zapomínají
  • 68 možností, jak vaši firmu odlišit, i když na první pohled prodáváte totéž
  • Jak odhalit vaše přednosti tam, kde je dnes nevědomky přehlížíte

Zjistíte...

  • Čím vaši firmu odlišit, i když vás vůbec nic nenapadá
  • 7 konkrétních kroků k nalezení konkrétní odlišnosti VAŠÍ firmy
  • Jak vaši odlišnost vyjádřit stručně a výstižně
  • Jak najít a zformulovat tzv. "bleskovou" odlišnost během pěti minut

Ukážeme si...

  • Jak vaši odlišnost využít v praxi ke zvýšení prodeje (s konkrétními příklady)
  • Tipy a triky, které udělají z vaší "obyčejné" nabídky pádné argumenty
  • Komu vaši nabídku prezentovat, aby měla největší šanci uspět
  • Jak na jednání se zákazníkem navázat, aby vyústilo v objednávku

Ještě dnes tak můžete...

  • Zastavit to, čím nevědomky posíláte zákazníky svou "stejností" ke konkurenci
  • Spočítat, o kolik vás dnešní "nerozeznatelnost" zbytečně připravuje v objednávkách a zisku
  • Přestat používat argumenty, na které zákazníci neslyší, i když si to možná myslíte
  • Odhalit ve vaší firmě to, čím se můžete v očích zákazníků odlišit
  • Zformulovat vaši odlišnost tak, aby ji zákazník ihned pochopil a vnímal její hodnotu
  • Využít tuto odlišnost v prodeji a oslovení zákazníků
  • Přivést do vaší firmy přesně ten typ zákazníků, který vám přináší nejvyšší zisk
  • Přivést tak zákazníky k nákupu, i když jste dražší než konkurence

Chcete víc těch, kteří chtějí koupit... nebo zase ty, kteří srovnávají cenu?

Víte, co se stane, když tu svou odlišnost nenajdete?

Pokud se od ostatních ničím neodlišíte, budete pro zákazníky stále jen jedním z mnoha podobných. A protože mezi vámi a konkurencí neuvidí rozdíl, všichni budou i nadále tlačit na cenu a požadovat slevu.

Pokud ale chcete prodávat s vyšší marží a zvýšit zisk - bez přidané námahy - s tou novou odlišností to dokážete:

Dozvíte se totiž, kde vaši odlišnost najít, i když si žádné nejste vědomi. A začnete přitahovat mnohem více zákazníků, kteří vaši práci ocení... a budou ochotni za ni zaplatit.

Jediné rozhodnutí, které před vámi tedy nyní stojí, je to, zda chcete i nadále postupovat tou dosavadní pracnou, namáhavou a vyčerpávající cestou, kterou znáte...

... nebo zda začnete využívat postup, který vás odliší od ostatních tak, že lidé budou chtít právě vás.

Pavel Řehulka  //  Autor

Jak se celý postup projeví na vašich objednávkách a jednoduchosti prodeje?

Lidé přestanou odmítat vaše prodejce

Jestliže lidé dnes schůzky s vašimi prodejci odmítají, s novým postupem – který si v průvodce přesně popíšeme – budou po vás zákazníci setkání sami vyžadovat. A to i s vědomím, že jim přijedete prodávat vaše produkty a služby. (Už vás totiž neuvidí jako ty, kdo je nutí k nákupu, ale ty, které má smysl vyslechnout.) Protože to navíc dodá vašim prodejcům nové sebevědomí, sníží se vám jejich fluktuace, práce je začne bavit a vy budete mít méně starostí s jejich vedením a motivací.

Vaše argumenty začnou na zákazníky zabírat

Vaši lidé už nebudou tápat při odpovědi na otázku "proč si to mám koupit u vás?". Budou totiž přesně vědět, jak zareagovat. A na místo obvyklého "já si to ještě rozmyslím" začnou zákazníci reagovat nákupem hned na místě. Bez dalšího plýtvání vaším časem.

Vaše reklama bude přitahovat více zákazníků

Jakmile vaši odlišnost doplníte do reklamy (a přesně uslyšíte, jak to udělat), vaše propagace začne přinášet měřitelné výsledky. S naprosto stejnými náklady tak získáte více zákazníků. A tam, kde jste dnes museli složitě vymýšlet rozsáhlé kampaně, bude stačit třeba jen jediný inzerát nebo dopis.

Odbouráte zbytečné schůzky

Protože začnete přitahovat více zákazníků, kteří budou už dopředu chápat vaši odlišnost od konkurence, odbouráte zbytečné schůzky... a budete už jednat s lidmi, u kterých je vysoká pravděpodobnost, že si vaše produkty koupí. Místo zdlouhavého úvodu tak můžete jít rovnou k věci. A sami si můžete spočítat, kolik vyděláte, když bez jakékoliv další práce třeba zdvojnásobíte počet schůzek, ze kterých se vrátíte s objednávkou.

Se zákazníky bude méně problémů

Příjemnou výhodou bude i to, že vaše odlišnost odfiltruje ty, kteří vám přinášejí minimum zisku a maximum problémů. A jakmile tito "okopávači pneumatik" či chroničtí stěžovatelé odejdou ke konkurenci, zbavíte se i nákladů, které vám dnes způsobují.

Získáte více zákazníků, na kterých máte největší zisk

Na zákazníky, kteří dokáží vaši práci ocenit tím, že si rádi připlatí, bude vaše odlišnost fungovat jako magnet. Začnete tak přitahovat lepší zákazníky. A protože vás toto oddělení "zrna od plev" nebude stát ani korunu, zvýší se i vaše tržby. O kolik více např. vyděláte, když začne více zákazníků nakupovat beze slev a s plnou marží?

Zákazníci vás budou mezi sebou více doporučovat

Ukážeme si také metodu, jak dosáhnout toho, aby si zákazníci mezi sebou vaši firmu více doporučovali. Tímto způsobem získáte opět další zákazníky... a protože jste za jejich přivedení nemuseli zaplatit ani korunu (a oni už budou přesně vědět, co děláte), jejich objednávky pro vás budou bezpracným příjmem.

Celkově se zvýší váš zisk

Protože s vaší odlišností dokážete jasně zdůvodnit cenu, nemusíte už poskytovat tolik slev. A protože už nebude nutné bojovat cenou, vaše marže (a zisk) tak nebudou klesat... ale růst.

Bonus #1: Jak vaši odlišnost najít... krok za krokem

V této části průvodce projdeme 13 charakteristik, kterými můžete vaši firmu odlišit. Ukáže vám 7 kroků k nalezení a formulaci odlišnosti vaší firmy. Najdete zde krátký dotazník pro vaše zákazníky. A na závěr vám popíše 9 kroků, jak vaši odlišnost využít v praxi. Třeba hned druhý den.

Krok za krokem

Průvodce nalezením právě té vaší odlišnosti

Bonus #2: Příklady z praxe: 748 000 Kč jedinou metodou... každý rok

V této částí se detailně podíváme na hledání odlišnosti na pěti konkrétních příkladech z mé konzultační praxe. Ukážeme si, jakým postupem jsme je nalezli. A vysvětlíme si, jak můžete jejich postupy využít i ve vaší firmě:

  • Příklad č. 1: Jak detailním popisem udělat z malého letáčku „automat na peníze“, který přinese vždy více práce, než dokáže firma zvládnout
  • Příklad č. 2: Jak se při poskytování služeb odlišit i tam, kde z pohledu zákazníka žádný rozdíl neexistuje (a zákony to v podstatě neumožňují)
  • Příklad č. 3: Jak ve zcela neobvyklém oboru najít inspiraci i pro vaši firmu (a to navíc „neviditelně“ pro vaši konkurenci) a získat tak nové zákazníky... jako zde třeba z celého světa
  • Příklad č. 4: Jak se odlišit v oboru, ve kterém konkurence i zákazníci mluví jen o slevách... a násobit váš obrat a zisk i tehdy, když cenu vašich produktů snižovat nebudete
  • Příklad č. 5: Jak jeden nápad vydělává malé firmičce o dvou zaměstnancích o 748.000 Kč navíc (téměř automaticky a každý rok)... a celé je to stálo na začátku jen 10 tis. Kč

Nic přitom neriskujete: 
Očekávejte výsledky nebo své peníze zpět

200%
dvojnásobná záruka

Zde je vaše 200% záruka, že s pomocí nové odlišnosti prodáte víc s menší námahou

1. Průvodce Jak odlišit vaši firmu vám srozumitelně vysvětlí, jak vaši odlišnost rychle a bez námahy najít... i když si dnes myslíte, že žádnou třeba ani nemáte. To je naše první 100% záruka... že ji spolu najdeme.

2. Příprava vašich emailů podle těchto doporučení vám přinese zvýšení prodeje a čistý zisk ve výši alespoň dvojnásobku toho, co jste za průvodce zaplatili... jinak si zasloužíte svou investici zpět. A to je naše druhá 100% záruka.

Začít můžete hned teď...

Jak online průvodce funguje a co obsahuje:
Odpovědi na vaše otázky

Přijde mi něco poštou... nebo jak to vlastně funguje?

Vše je online a přístupné prostřednictvím internetu: Po zaplacení objednávky vám zřídíme přístup do Klientské sekce (přístupové heslo si zvolíte sami už při objednávce). V případě platby kartou je přístup okamžitý, v případě platby převodem je přístup aktivován do 48h od přijetí platby.

Průvodce pak na vás čeká v Klientské sekci 24h denně, 365dní v týdnu a tam si jej můžete opakovaně a neomezeně pouštět a vracet se k němu. Přístup máte na celý rok dopředu, tedy 365 dní, 525 600 minut, 31 536 000 sekund.

V přehledném menu uvidíte celý obsah všech modulů, částí a lekcí. A jednotlivé části/lekce si můžete pouštět popořadě či na přeskáčku, v jakémkoliv pořadí. (Největší smysl ale dává při postupném průběhu.)

Uvidím v průvodci videa, budu něco poslouchat nebo číst?

Průvodce je kombinací zvukové nahrávky (mluveného slova) a textových vzorů/příkladů/checklistů/doporučení. V první části si tedy bude pouštět a poslouchat mluvené slovo, mluvené doporučení, mluvené příklady ... a ve druhé si budete číst texty, vzory a psané příklady.

Je to, co je na zvukové nahrávce, někde přepsané do textové podoby?

Audioprůvodce jsme připravili cíleně do zvukové komfortní podoby proto, abyste jej mohli poslouchat při cestách autem, při čekání, při cestování a nemuseli tedy čekat, až budete mít čas či chuť něco číst. Jeho textový přepis nemáme, ale jakmile s poslechem skončíte, v druhé části průvodce jsou připraveny otázky, postupy a pracovní listy, které vám vše, co jste slyšeli v mluveném výkladu, připomenou a pomohou realizovat.

Musím sám něco dělat nebo stačí kurz projít a najednou se před naší firmou zázračně objeví zástupy zákazníků?

:-) Vtipálci se najdou všude a jsem rád, že mezi ně patříte i vy. Průvodce vám vysvětlí, jak vaši odlišnost hledat, najít a využít... ale pokud s tím reálně nic neuděláte, sami víte, jaké budou výsledky.

Můžu si průvodce stáhnout?

Celý průvodce je online, tzn. je umístěn na našem serveru a k jeho poslechu či čtení potřebujete být v danou chvíli připojeni na internet. Obsah nelze stahovat jinam.

Potřebuju do toho u nás zapojit několik lidí. Jak to udělat?

Pokud vašim kolegům zpřístupníte své heslo, mohou si průvodce projít také. Neomezujeme nijak počet poslechů či prohlížení. Platí jen to, že v jeden okamžik může být do klientského účtu/průvodce přihlášen jen jeden uživatel. Přihlásí-li se ve stejnou dobu se stejným přístupovým heslem někdo jiný, bude muset počkat do doby, než se odhlásí ten první.

Obsahuje kurz nějaké osobní setkání nebo zoom hovory?

Celý průvodce je vymyšlený tak, aby vás provedl od začátku až do konce vaším vlastním tempem bez potřeby dalšího vysvětlování... vše je už v průvodci. Pokud ale budete chtít probrat vaši konkrétní prodejní strategii formou placené osobní konzultace, její možnosti najdete zde.

Můžu vám poslat naše reklamní materiály a inzeráty ke kontrole nebo přepracování?

Ano, tuto službu klientům poskytuji jako placenou konzultaci a její možnosti najdete zde.

Co průvodce obsahuje

  • Konkrétní kroky a postupy, jak se od konkurence odlišit
  • Příklady z praxe, abyste nemuseli začínat z nuly
  • Jasný návod, jak odlišnost najít, zformulovat a využít

Co v průvodci nenajdete

  • Akademické poučky, které nemají s praxí nic společného
  • Obecné "rozumy" postahované z internetu
  • Desítky hodin k poslouchání a stovky stránek ke čtení

© 2022, Pavel Řehulka