Aby lidé četli vaše emaily a objednávali, co nabízíte

Co způsobí, že většinu emailů smažete a ignorujete, ale některé přečtete, kliknete a koupíte, co vám nabízejí

„Smazat…
To mě nezajímá…
Odhlásit…
Nechci…“


Tato slova se nám honí hlavou skoro pokaždé, když se podíváme do emailové schránky na to, co nám odrazilo. Všude samá akce, zpravodaj, nabídka, newsletter… a nemáme čas, ani chuť, to všechno číst. Tak to ani neotevíráme: Už podle odesílatele a předmětu víme, že to nestojí za to.


Občas ale zbystříme…


Zaujme nás jeho předmět. Podíváme se dovnitř. Cítíme, že mluví přímo k nám. Vidíme, že přesně reaguje na situaci, kterou řešíme. Logicky a přirozeně nás vede k rozhodnutí…a po přečtení takového emailu se pak vidíme, jak posíláme objednávku, domlouváme rezervaci, objednáváme se na schůzku nebo telefonujeme s prosbou, aby za námi dodavatel přijel.


Odesílatel takové zprávy dosáhl svého: Děláme to, co chtěl a proč nám napsal. A fascinující na tom je to, že to udělal jen několika řádky textu: Napsal svůj email tak, že nás zaujal. Že jsme si jej otevřeli. Že jsme si jej přečetli. A nepoužil k tomu ani žádná kouzla: Jen vlastně jinak poskládal písmenka a obrázky, které mají k dispozici i ostatní.


Jak zařídit totéž s emaily, které píšete a posíláte vy?

Tento průvodce vám ukáže...

Aby lidé vaše emaily fakt otevírali

Většina nabídkových emailů má tzv. open rate jen cca 20 %. Váš email si tedy otevře jen jeden z pěti adresátů. A ukážeme si, jak to rychle změnit a okamžitě tak zvýšit reakce.

Aby váš email zaujal a přivedl adresáta až k vaší nabídce

Emaily typu "nabízíme vám novinku, kupte si ji" nikoho nezajímají a proto také končí v koši. Ukážeme si proto, jak začátek emailu napsat tak, aby ten prst nad tlačítkem DELETE zastavil... a přiměl zákazníka ke čtení.

Abyste neměli s přípravou emailů velkou práci (a psaly se "samy")

Účinné emaily můžete buď vymýšlet z nuly sami. Nebo se necháte inspirovat příklady a vzory, které zde získáte... a napíšete ty své ve zlomku času.

Aby zákazníci objednávali (a email se stal vaším nejlepším prodejem)

Zatímco pro ostatní budou emaily i nadále jen další věcí, kterou dělají, ale bez valných výsledků, vy budete vědět, že každý emailing vám přinese nové objednávky a vyšší tržby.

Proč lidé (ne)čtou vaše emaily... a jak to okamžitě změnit

Je to tvrdá obchodní realita, kterou si přiznávají jen ti nejchytřejší

... a patříte mezi ně i vy, protože jinak byste tu nebyli:

Naše zboží, naše služby a naše firma... nikoho nezajímá.

Lidé se ráno neprobouzí s myšlenkou, že by si od nás chtěli něco koupit. Objednat si nějakou naši službu. Nebo nám jen tak poslat něco na účet, abychom měli lepší náladu.

Když tedy píšeme emailové nabídky stylem „dovolte, abychom vám nabídnuli...“ nebo „rád bych vám představil naši novinku...“, lidé si je ani neotevřou a rovnou jej smažou.

Nikoho nezajímá, co jim chceme nabídnout, co máme nového nebo co se u nás děje.

Po hodinách práce nad přípravou rozeslaných emailů pak sedíme u obrazovky a zoufáme si, že „emaily nikdo nečte“. Že „emaily jsou mrtvé...“ A že „emaily jsou ztráta času...“

Protože my sami je přece mažeme ostošest, že?

Když se nad tím ale zamyslíme a podíváme na zprávy, které jsme smazali (nebo ani neotevřeli), uvědomíme si, že to bylo právě proto, že mluvily jen o sobě. Něco nám zase „nabízely“. A jen po nás zase chtěly peníze.

Nemažeme ale úplně všechno. Došlé emaily čteme. Ale jen některé:

Čteme ty emaily, které nám píše někdo osobně.
Ty emaily, které se trefí do situace/problému, který právě zažíváme.
Ty emaily, které nám pomohou a ukážou, jak situaci vyřešit

... a právě proto, že se trefí a že nám pomohou, pak čteme, klikáme a objednáváme.

Jejich odesílatelé nemusí platit miliony za reklamu Googlu, Seznamu či Facebooku.

Zaujali nás už dřív něčím, kvůli čemu jsme jim dali svou emailovou adresu.

Píšou nám, aby nám poradili a pomohli... právě proto jejich emaily otevíráme a čteme.

A když do emailu vloží nabídku nějakého produktu či služby, pokaždé jim to přinese rapidní nárůst objednávek

... protože jejich názoru lidé důvěřují, dají na jejich doporučení a objednají si to, co jim navrhnou.

Email tak používají vlastně jako automat na další objednávky a práci: Chceme další práci a objednávky? Stačí poslat email.

Nemusí nikoho obtěžovat po telefonu.
Nemusí si domlouvat schůzky, ze kterých pak odcházejí s prázdnou.
A nemusí ani platit a posílat prodejce po celé republice, aby něco prodali.

Místo toho rozesílají promyšlené – neodolatelné - emaily.
Budují si s adresáty na dálku důvěru a vztah.
A když něco nabídnou, mají jistotu , že jim to pokaždé přinese vlnu objednávek.

Mají na to ale speciální postup...

Co je "tajemstvím" těch, kteří emailem prodávají víc, než osobně

Ti, kteří umí prodat emailem víc než osobně, nejsou žádní prodejní supermani: Vlastně jen jinak poskládají písmenka a obrázky, které mají k dispozici i ostatní.

Protože ale vědí, co do toho textu napsat, aby nás to zaujalo (a abychom reagovali) měl to jednoduché: Poskládali totiž email jako řetězec 14 neodolatelných stavebních kamenů. A my se pak nemohli ubránit tomu, abychom si jej nepřečetli… a neudělali, k čemu nás vyzvali.

O čem to mluvím?

Protože vidím do zákulisí desítek úspěšných českých a slovenských firem (jako jejich marketingový stratég), vidím přitom, jak umí využít emaily k oslovení a získání nových zákazníků. Nejdou na to tím obvyklým (a nudným) „Dobrý den, rád bych vám představil naši firmu…“ A nerozesílají ani nevyžádané emaily na desítky tisíc adres s tím, že „někdo se snad chytne“.

Mají v tom metodu a všiml jsem si, že nejlepší výsledky dosahují tehdy, když:

  1. 1
    Promění „obyčejné“ emaily ve svůdné zprávy, které příjemce svým úvodem „nutí“ k tomu, aby je otevřeli (prostě jim to nedá a „musí“)
  2. 2
    Budují si emailový adresář, který se stává zásobištěm dalších objednávek, kdykoliv nějaké chtějí (stačí pak jen rozeslat třeba jen jeden email
  3. 3
    Umí bez vysokých nákladů získat emaily nových potenciálních zákazníků (v rámci zákona a etiky)
  4. 4
    Dosáhnou toho, aby jim zájemci sami poskytovali své emailové adresy… a rádi
  5. 5
    Používají metodu, která rychle naplní jejich adresář dalšími zájemci o jejich zboží a služby
  6. 6
    Umí chytře provádět rozesílky své nabídky na „cizí“ adresáře
  7. 7
    Rozumí tomu, co udělat, aby zákazníci jejich emaily vůbec otevřeli
  8. 8
    Vědí, co napsat do předmětu emailové zprávy, aby ji zákazníci chtěli přečíst
  9. 9
    Umí proměnit běžná obchodní sdělení ve zprávy, na které se zákazníci těší
  10. 10
    Transformují celý „emailový vztah“ v hmatatelné objednávky a měřitelný zisk
  11. 11
    Vědí, co do emailů doplnit, aby to okamžitě ztrojnásobilo jejich přesvědčovací vliv
  12. 12
    Vedou zákazníka emailem tak, aby na jeho konci udělal to, co chtějí
  13. 13
    Upravili vzhled svých emailů, aby tím podpořili požadované chování zákazníků
  14. 14
    Zjistili, jak často a v jakou dobu emaily rozesílat, aby jim to přineslo největší reakci
  15. 15
    Používají šikovné rozesílací nástroje, které individuálně (ale jen jedním kliknutím) doručí email všem, u kterých je zvýšená pravděpodobnost nákupu

Zkušenosti z milionů rozeslaných emailů...

Žádná z firem, které tyto postupy ve svém emailingu denně využívají, je nevytrubuje do světa: Nechtějí tím učit svou konkurenci. 

Protože ale mám jako jejich marketingový poradce & stratég svolení mluvit o zkušenostech, příkladech, slepých uličkách i vstřelených gólech tak, aniž bych je přímo odhalil, rád bych vám vše vysvětlil a ukázal. 

Tak, aby i vaši zákazníci reagovali objednávkami pokaždé, když jim pošlete emailem nabídku, novinku nebo oslovíte někoho nového.

Nepotřebujete k tomu totiž drahé reklamní agentury, platit statisíce za grafiky nebo strávit stovky hodin vymýšlení bombastických textů (která navíc většinou ani nefungují).

Stačí jen chytře emulovat postupy, vzory a příklady, které si ukážeme... a zjednodušit si tak nejen práci, ale hlavně zvýšit pravděpodobnost toho, že lidé budou na naše emaily reagovat zájmem.

Pavel Řehulka  //  Autor

Konkrétní a specifické kroky, které promění vaše „obyčejné“ emaily ve svůdné zprávy, na které zákazníci budou reagovat…

V prvním kroku se podíváme na to, jak proměnit „obyčejné emaily“ ve svůdné zprávy, na které zákazníci reagují.

Proč?

Rozeslat emaily zákazníkům napadne sice každého, ale jen někteří si uvědomují, že z „banálního“ emailu můžou udělat účinný prodejní nástroj: Virtuálního obchodního zástupce, který přijde až za zákazníkem a přesvědčivě mu představí to, co prodáváte.

Ale pozor: 90 % úspěchu záleží na jedné přehlížené „maličkosti“. A právě v prvním kroku si ujasníme, jak se tohoto rozšířeného (a pro firemní pokladnu bolestivého) omylu vyvarovat.

Ve druhém kroku zjistíte, jak vybudovat emailový adresář, který se stane zásobištěm dalších objednávek, kdykoliv budeme potřebovat.

Pokud jste emaily zákazníků zatím nesbírali, ukážeme si, jak je získat rychle a bez zbytečných nákladů. Řekneme si, co připravit, abychom přivedli další zájemce a získali jejich emailové adresy. A pochopíte, jak využít stejnou strategii v osobním kontaktu a zjednodušit si osobní prodej.

(Ze zkušenosti: Výsledkem je menší dřina při shánění nových zákazníků, ale přitom vyšší prodejní výsledky. A navíc tím také odfiltrujeme „okopávače pneumatik“ a udržíme si přitom vážné a bonitní zájemce.)

Krok číslo tři ukáže, jak bez vysokých nákladů získat emaily nových potenciálních zákazníků.

Protože si přejeme, aby nám rozesílané emaily přivedly více nových zákazníků, přesně na to se zaměříme: Ukážeme si, na co si dát pozor, když chceme přivést zájemce běžnou i netradiční reklamou. (A jak získat emaily zájemců za zlomek toho, co platí naše líná konkurence.)

Naše práce bude relativně jednoduchá: Vaše konkurence totiž dělá jednu chybu, kvůli které vyhazují nevědomky 95 % svých peněz oknem a připravují se o nové zákazníky. A nám právě jejich pasivita či lenost zaručí, že si touto metodou zajistíme objednávky nejen dnes, ale i za týdny, měsíce či roky.

Ve čtvrtém kroku si ukážeme, jak dosáhnout, aby nám zájemci sami poskytovali své emailové adresy… a rádi.

Většina zákazníků ví, že od vás mohou dostávat emailem „novinky“. A možná si i všimli přihlašovacího okénka na vašich stránkách. Pokud ale nevíte, jak správně požádat o jejich email, počet přihlášených bude vždy mnohem menší, než kolik můžete skutečně získat.

Jak to napravit?

Změnou tří slov můžete přitom rapidně zvýšit ochotu zájemců poskytnout svůj email. Zveřejněním několika málo textů (které už máte v šuplíku nebo ve svém počítači) bleskově zvýšíte důvěryhodnost vaší nabídky. O ukážeme si rovnou sedm formátů, jak lákavě nabídnout vaše zkušenosti, doporučení a informace tak, aby vám zájemci chtěli dát svou emailovou adresu… a aby to navíc udělali rádi.

V pátém kroku si „posvítíme“ na osvědčené metody, které rychle naplní náš adresář dalšími zájemci o vaši nabídku.

Emailovou databázi zájemců si můžete vytvořit postupně vlastními silami… ale často to bude trvat zbytečně dlouho. A konkurence vám bude stále v patách.

Abyste tedy naplnili vaši emailovou databázi zájemců co nejdříve, podíváme se nejen na tradiční reklamu (a kdy se jí určitě vyvarovat), ale také na „chytré“ alternativy, které přivedou i tisíce (a někdy i desítky tisíc) zájemců během jediného dne či týdne.

(Příklad? Pokud vás někdy napadlo, že vaši zákazníci nakupují i další zboží a služby, uvažujete logicky. 

Kdyby pak jejich dodavatelé rozeslali váš email svým odběratelům, přineslo by vám to vlnu nových zájemců … ale má to háček: Podobných nabídek na spolupráci dostávají větší firmy každý týden desítky. A drtivou většinu odmítají.

Občas to ale udělají. Rozešlou partnerskou nabídku na desítky nebo stovky tisíc emailových adres svých zákazníků. A katapultují tím úspěch partnerské firmy do nových výšin. Právě v této části si tedy ukážeme, jak ostatní firmy nadchnout, aby rozeslali právě vaši nabídku. A aby to udělali ideálně zdarma.)

V dalším kroku zjistíte, jak chytře provádět rozesílky naší nabídky na cizí adresáře.

Proč se tím zabývat? Na trhu existuje řada firem, které nabízejí, že vaši nabídku rozešlou svým uživatelům či zákazníkům za poplatek… což zní lákavě, ale také nebezpečně.

Vyplatí se to? Ukážeme si, jak si serióznost (a legálnost) takové nabídky předem ověřit. Pochopíte, jak rychle rozeznat důvěryhodné „rozesílače“ (a před kterými naopak utíkat). A projdeme také postup, jakým zaručit, že vám tato akce přinese maximální možnou návratnost. (Pozor hlavně na pravidlo „speciální stránky“).

Sedmý krok odhalí, co udělat, aby zákazníci naše emaily vůbec otevřeli.

Ano, zní to zvláštně, ale znáte to sami: Mnoho emailů vymažeme hned poté, co vidíme řádek s předmětem. Odesílatel možná strávil jeho přípravou hodiny či dny práce. A my jej pak vymažeme … aniž bychom samotný email vůbec otevřeli!

Když si pomyslíme, že totéž dělají i vaši zákazníci s vašimi emaily… hrůza, co? Dobrou zprávou ale je to, že tomu můžete zabránit:

– Podíváme se na tři pravidla, která zaručí, že zákazníka neodradíme od čtení emailu hned v samotné hlavičce zprávy (a tato chyba je bohužel tak častá, že ji asi najdete i v těch vašich).
– Ukážeme si, jak správně nastavit odesílací adresu a identifikaci, aby příjemce chtěl naši zprávu otevřít a přečíst.
– A zkontrolujeme, zda neděláte stejné chyby, které vaší konkurenci způsobují, že polovina či více jejich emailů končí neotevřena, aniž by je zákazník vůbec rozkliknul.

V osmém kroku pochopíte co, napsat do předmětu emailové zprávy, aby ji zákazníci chtěli přečíst.

Je to sice smutný fakt, ale 85 % emailů obsahuje přímo v předmětu slova, která adresátovi podvědomě říkají „Nečti mě!“. A bohužel mezi ně asi patří i ty vaše.

Jak to změnit? (Aby zákazníci vaše emaily nevymazali bez čtení a chtěli si je přečíst.)

Ukážeme si chytrou strategii, která psychologickým trikem „přinutí“ adresáta otevřít váš email

Prostudujeme několik příkladů, který vtahují adresáty ke čtení vlastní zprávy. A na ukázkách pochopíte, jak toto „tajemství svůdných emailových zpráv“ použít i pro vaše emaily.

Devátý krok je důležitý: Ukazuje totiž, jak proměnit běžná obchodní sdělení ve zprávy, na které se bude zákazník těšit.

Tento krok je vlastně nefér a vaše konkurence bude brzy naštvaná: Zatímco oni budou rozesílat „obyčejné“ obchodní emaily (které zákazníci v horším případě vymažou před otevřením a v lepším je vymažou pár sekund poté), na vaše zprávy se budou zákazníci těšit.

Proč by měli? Nepoužijeme žádná kouzla, ale promyšlený přístup: Ukážeme si totiž, jak měnit obsah emailu, aby byl zajímavý… přestože prodáváme stále totéž. Pochopíte, co musíte do emailu doplnit, abychom proměnili nudný text v lákavé sdělení. A na příkladech z praxe zjistíte, jak dosáhnout toho, aby vás zákazníci považovali za přátele (a chtěli od vás objednat), i když vás nikdy neviděli.

V desátém kroku uvidíte, jak transformovat „emailový vztah“ v hmatatelné objednávky a měřitelný zisk.

Možná si v tuto chvíli říkáte, že to je vše sice hezké, ale vy chcete, aby vám lidé po rozeslání emailů začali volat, domlouvali si schůzku, přijížděli na jednání nebo rovnou objednávali.

Přesně to je ale cílem celého průvodce a právě v tomto kroku zjistíte, jak ten emailový „vztah“ proměnit v hmatatelné objednávky a zvýšení prodeje: Zjistíte, jaký impuls musíme do emailu vložit, aby vyvolal objednávku. Uslyšíte, jak proměnit emailovou nabídku tak, aby se stala pro zákazníka neodolatelnou. A navíc si také ukážeme, co do emailu doplnit, aby zákazník chtěl reagovat okamžitě.

Jedenáctý krok odhalí „triky“, které vám pomohou okamžitě ztrojnásobit přesvědčovací vliv vašich emailů.

Ukážeme si, jak a kdy v emailu chytře prezentovat cenu a zjednodušit si tím prodej. Odhalíme tři psychologické postupy, které zvýší zájem o vaši nabídku. A zjistíte, co doplnit do vašeho emailu, aby dříve „obyčejné“ sdělení získalo nové přesvědčovací „kouzlo“.

(Tip: Pokud vás trápí levnější konkurence, tato část vás obzvlášť potěší. Ukážeme si totiž jednoduchou metodu, jak proměnit vaši nabídku tak, aby se stala – bez zbytečných výdajů – nesrovnatelnou s konkurencí. A získáme tedy zájemcovu objednávku, i když bude vědět o levnější konkurenci.)

Ve dvanáctém kroku zjistíte, jak vést zákazníka emailem tak, aby na jeho konci udělal to, co chceme.

Znáte to: V supermarketech dávají mléko a pečivo do protilehlého rohu proto, aby nás provedli celou prodejnou. A abychom si po cestě přidali do košíku i další položky, které se nám zalíbí.

V emailu sice nebudeme dělat totéž, ale můžeme ovlivnit, co a kdy budou příjemci číst: Co si přečtou jako první, co jako druhé, na co následně kliknou… a co pak udělají.

Vysvětlíme si, jaký dojem musí vyzařovat email, aby jej zákazníci chtěli číst (a jak toho dosáhnout). Ukážeme si, jak vymýtit z našich emailů korporátní sterilitu a proměnit je v zajímavé zprávy. A pochopíte také, jak sestavit atraktivní email i bez bonusů, slev, akčních nabídek nebo jiných zvýhodnění.

Ve třináctém kroku se podíváme na vzhled našich emailů, abychom tím podpořili chování, kterého chceme dosáhnout.

Promyšlená slova a struktura emailu zaručí to, že zákazníci pochopí, co nabízíme. Grafické ztvárnění emailu může ale naši snahu buď zničit… nebo naopak umocnit. A právě na grafickou podporu celého sdělení se podíváme v této části:

Řekneme si, kdy posílat textové emaily, kdy grafické a kdy je kombinovat. Ukážeme si, jak správně využít grafiku, aby odlišila naše zprávy od ostatních. A rozsekneme také hádky o tom, jak dlouhý by měl email vlastně být, aby udržel pozornost a přivedl zákazníky k akci.

(Tip: Pokud rozesíláte akční nabídky, právě v této části si ukážeme příklad nabídky, která může zvýšit zájem o vaše zboží a služby na DVOJNÁSOBEK. Ano, zní to přehnaně, ale jakmile tento příklad z praxe uslyšíte, už nikdy nebudete rozesílat akční nabídky ve stejné podobně, jako dnes. Začnete totiž vnímat jejich výsledky jako slabý odvar toho, co je při správném postupu možné.)

Ve čtrnáctém kroku si řekneme, jak často a v jakou dobu emaily rozesílat, aby přinesly největší reakci.

Když budete posílat emaily zákazníkům moc často, přestanou je úplně vnímat (nebo se odhlásí z odběru). Pokud je ale budete posílat jen zřídka, lidé na vás zapomenou… a právě proto si v této části ukážeme, jak najít ten nejlepší interval:

Vysvětlíme si, jak často posílat emaily, i když zákazník nic nekoupí třeba několik let. Pochopíte, jakou frekvenci zvolit, když je poptávka sezónní nebo nepředvídatelná. A ukážeme si také, jak správně vygradovat časově omezenou nabídku a získat maximum objednávek.

(Ze zkušenosti: Zvýšit reakci můžeme i tím, v jakou část dne email rozešleme. A přesně si proto ukážeme, která doba je nejvhodnější právě po vaši nabídku.)

Nakonec v patnáctém kroku pochopíte, jaké nástroje k rozesílání emailů používat a jak vybrat ten správný právě pro vás.

K rozesílání emailů můžete použít několik systémů a každý má přednosti… a také skryté či zamlčované nevýhody. V této části si proto otevřeně řekneme i to, co nám prodejci říct nechtějí:

Ukážeme si, kdy rozesílat emaily pomocí online služeb… a na co si dát pozor při výběru poskytovatele. Porovnáme rizika i přednosti českých a zahraničních možností. Posoudíme vlastní řešení a samostatné instalace rozesílacího softwaru. A dozvíte se také praktické tipy, které zaručí, že váš email bude skutečně odeslán… a doručen.

Krok za krokem vás provedu postupem, jak proměnit i vaše zprávy v neodolatelné emaily...

Všemi patnácti kroky vás detailně provedu ve speciálním audioprůvodci & online kurzu „Neodolatelné emaily: Jak proměnit obyčejné emaily zákazníkům ve svůdné zprávy, které lidé otevřou, přečtou… a udělají to, co po nich chcete“.

Strávíme tak spolu téměř devět hodin (které si můžete rozkouskovat jakkoliv chcete), během kterých celý postup a vaše nové, účinnější emaily podrobně připravíme.

A sami si můžete spočítat, kolik objednávek vám bude stačit k tomu, aby se vám investice do tohoto audioprůvodce & online kurzu (4950 Kč + DPH) nejen sama zaplatila, ale aby vám začala automaticky vydělávat (kdy k získání dalších objednávek bude stačit rozeslat email napsaný podle vzoru) už vlastně navždy.

Odemkněte si okamžitý přístup a můžete začít

Bude to fungovat i pro nás, když nejsme eshop a neposíláme zboží poštou?

Já vaší otázce rozumím: Myslíte si, že ten emailing je to hlavně pro eshopy, co neustále rozesílají nějaké akce/slevy/nabídky emailem a lidé pak klikají a objednávají zboží, které jim pak přijde poštou.

Ale realita je taková, že „na internetu“ dnes prodáváme všichni: Než si koupíte auto, díváte se na videa, články a čtete diskuse vlastníků. Když chcete koupit do dílny klimatizaci, napíšete do Googlu „klimatizace dílny“ a prohlížíte si, co na vás vyskočí. A když vám zdraží elektřinu a plyn na pětinásobek, ptáte se pomocí vyhledávače na internetu, jak ty náklady snížit.

Ve všech případech na vás vyskočí nějaké stránky. Některé hned zavřete. Na jiných se začtete, ale pak je také zavřete a zapomenete. Ale uvidíte i pár těch, které vás zaujmout natolik, že jim předáte svůj email a necháte si od nich poslat nějaké informace. Budete pak číst jejich emaily. A po nějaké době se jim pak ozvete a řeknete: "Tak jsem si od vás ty emaily přečetl. Rozumím tomu, proč si mám vybrat to vaše a ne to konkurenční, i když jste o něco dražší... a chci si to u vás tedy objednat."

Právě toho výsledku ale dotyčná firma dosáhla právě tím, že vymyslela, čím zákazníka zaujmout. Posílala mu emaily, které byly pro zákazníka zajímavé... a proto je četl. A právě takovou strategii, postup a kroky probíráme v průvodci Neodolatelné emaily tak, abyste téhož dosáhli i ve vaší firmě. Aby vám ty emaily přivedly nové zákazníky. A to přesto, že třeba nejste zásilkový eshop, ale „normální“ firma se zaměstnanci, provozem, kancelářemi, dílnami, prodejnou nebo výrobou.

Nebudete na to sami: Získáte i vzorové emaily a další pomůcky pro okamžité využití

Abych vám pomohl proměnit vaše emaily co nejdříve (a s minimální námahou), v online kurzu navíc získáte tyto doplňkové pomůcky...

Bonus #1: Digitální manuál s dalšími tipy a praktickými pomůckami

V audioprůvodci uslyšíte řadu doporučení, jak vaše emaily proměnit… a právě tento digitální manuál (text) vám pomůže vše zrealizovat v praxi:

  • Najdete zde návod pro získání dalších emailových adres do vašeho adresáře.
  • Uvidíte, jak správně realizovat první a další emailový kontakt s novými zákazníky.
  • Dozvíte se, jak oživit vaši emailovou nabídku, i když prodáváte stále totéž.
  • Právě tady na vás čeká „předletový“ kontrolní seznam, než email odešlete.
  • A najdete zde také přehled softwaru a aplikací, které vaše emaily fyzicky rozešlou.

Bonus #2: 37 „zakázaných“ slov, která příjemci signalizují „reklama“ a podvědomě jej vedou k tomu, váš email ihned vymazal bez otevření

Pokud používáte slova z tohoto seznamu v předmětu vašich emailů, nevědomky tím přímo žádáte zákazníky, aby váš email smazali bez otevření. I když tedy rozešlete stovky nebo tisíce emailů, drtivá většina skončí nerozkliknutá v koši… a právě to vysvětluje, proč na vaše nabídky reaguje méně zájemců, než jste čekali. Tento seznam vám odhalí slova a výrazy, kterých se v předmětu emailu vyvarovat. A jen tato drobná změna zvýší odezvu na vaše emaily o desítky procent… protože zákazníci konečně začnou vaše nabídky číst.

37 zakázaných slov

Jakých slov se vyvarovat v předmětu emailu

Bonus #3: Seznam 17 provokativních výrazů do předmětu vašeho emailu, které přinutí příjemce zprávu rozkliknout… a váš email si přečíst

Abychom vám pomohli dosáhnout větší čtenosti vlastní emailové zprávy, v manuálu získáte také seznam speciálních výrazů, které mají zvláštní schopnost: Lákají totiž adresáta zprávy k tomu, aby chtěl vědět víc… a vedou jej tedy přirozenou cestou k otevření a přečtení vašeho emailu.

Tento postup vychází z lidské psychologie a přestože používáme stále stejných 42 písmenek abecedy, jen tato změna může znamenat, že na vaše emaily bude reagovat mnohem více zákazníků, než je ve vašem oboru standardem.

(A není to teorie: Uslyšíte konkrétní příklad z praxe, kdy právě změna 14 písmenek zvýšila počet objednávajících na 190 %, tedy na dvojnásobek. Stála by výměna jednoho či dvou slov za takové zvýšení prodeje i vám?)

Bonus #4: Vzorové texty emailů: Aby zákazníci vaše zprávy otevřeli, přečetli a udělali, co po nich chcete

V dalším části najdete ukázky různých emailů před proměnou a po ní: Na příkladech tak zřetelně uvidíte strategii, tón i doslovné znění emailů nabízejících různé služby a produkty. A okamžitě můžete vaše vlastní emaily modelovat podle těchto vzorů.

Uvidíte, jak udat správný tón vašemu kontaktu hned v prvním emailu.

Ukázky vám odhalí, jak vyvolat objednávku u nových i stávajících zákazníků.

Budete schopni doplnit do vašich emailů emotivní náboj.

A na konci tak dokážete proměnit vaše „obyčejné“ emaily tak, aby vytvořily s vašimi zákazníky mnohem větší pouto, než má vaše konkurence… a vy tak získali jejich objednávky.

Přečtete si, jak zahájit emailový kontakt s existujícím zákazníkem, kterému jste dosud nepsali.

Naučíte se vdechnout vašim emailům charakter.

Bonus #5: Tři vzorové emailové nabídky, které vyvolají prodejní tsunami

Tento bonus je zvláštní: Obsahuje totiž jen vzory tří relativně krátkých emailů. A k tomu tři listy vysvětlivek sešitých obyčejnou kancelářskou sešívačkou. Nenechte se ale zmýlit touto skromností – prodejní síla těchto vzorů se totiž skrývá v jejich vzájemné kombinaci. A v praxi vyvolávají vlnu zájmu, kterou z počátku nikdo nečeká:

  1. 1
    Když od vás totiž zákazníci tyto emaily obdrží, budou nejdříve reagovat vlažně.
  2. 2
    Potom se ale jejich zájem postupně zvýší.
  3. 3
    A nakonec se strhne objednávkové tsunami, které v součtu vždy překoná dosavadní výsledky jednotlivých emailů.

Pokud tento postup použijete, máte vlastně jisté, že se vám investice do celého audioprůvodce & online kurzu vrátí. A rozhodnutí by mělo být tedy snadné: Buď nedělat nic a smířit se s tím, že vám email přivádí jen zlomek zákazníků, které můžete získat. Nebo můžete tento postup vyzkoušet… a neriskovat přitom ani korunu.

Proč je to bez rizika?

Očekávejte účinnější a úspěšnější emaily... nebo své peníze zpět

200%
dvojnásobná záruka

Zde je vaše 200% záruka, že rozhodnutím pro "Neodolatelné emaily" uděláte dobrý krok pro zvýšení prodeje:

1. Průvodce Neodolatelné emaily vám zjednoduší a urychlí přípravu emailů... nebo si zasloužíte celou investici do jeho pořízení zpět. V průvodci najdete vysvětlení, doporučení a příklady, které vám trvale usnadní přípravu vašich emailů. To je naše první 100% záruka.

2. Příprava vašich emailů podle těchto doporučení vám přinese zvýšení prodeje a čistý zisk ve výši alespoň dvojnásobku toho, co jste za průvodce zaplatili... jinak si zasloužíte svou investici zpět. A to je naše druhá 100% záruka.

Zapíšete se do mysli zákazníků včas… nebo si necháte tento odjíždějící vlak ujet?

Zatímco před několika lety rozesílalo nabídkové emaily jen několik dodavatelů, dnes se o to snaží každý. Sami ale z vlastní zkušenosti víte, že těmto emailům věnujeme menší a menší pozornost. A jakmile přeteče naše trpělivost přes okraj, hromadně se odhlašujeme od všeho, co nám emailem přichází.

Zelenou do naší schránky dáme jen některým.
Jen těm, kteří prokázali, že jsou na „naší“ straně.
A právě nyní máte šanci si tuto cestu k zákazníkovi účinně pojistit.

Zatímco ostatní budou i nadále posílat „obyčejné“ emaily, které budou zákazníci chvíli mazat a pak se navždy odhlásí, před vámi se tyto dveře k zákazníkům nezavřou.

Vaše nové emaily budou zákazníci přijímat, otevírat a číst se zájmem. A zatímco ostatní budou považováni za otravné dodavatele, vám tyto zprávy přinesou nejen nové zákazníky, ale zejména jejich další objednávky pokaždé, když takový email odešlete.

Odemkněte si okamžitý přístup a můžete začít

Jak online průvodce funguje a co obsahuje:
Odpovědi na vaše otázky

Přijde mi něco poštou... nebo jak to vlastně funguje?

Vše je online a přístupné prostřednictvím internetu: Po zaplacení objednávky vám zřídíme přístup do Klientské sekce (přístupové heslo si zvolíte sami už při objednávce). V případě platby kartou je přístup okamžitý, v případě platby převodem je přístup aktivován do 48h od přijetí platby.

Průvodce pak na vás čeká v Klientské sekci 24h denně, 365dní v týdnu a tam si jej můžete opakovaně a neomezeně pouštět a vracet se k němu. Přístup máte na celý rok dopředu, tedy 365 dní, 525 600 minut, 31 536 000 sekund.

V přehledném menu uvidíte celý obsah všech modulů, částí a lekcí. A jednotlivé části/lekce si můžete pouštět popořadě či na přeskáčku, v jakémkoliv pořadí. (Největší smysl ale dává při postupném průběhu.)

Uvidím v průvodci videa, budu něco poslouchat nebo číst?

Průvodce je kombinací zvukové nahrávky (mluveného slova) a textových vzorů/příkladů/checklistů/doporučení. V první části si tedy bude pouštět a poslouchat mluvené slovo, mluvené doporučení, mluvené příklady ... a ve druhé si budete číst texty, vzory a psané příklady.

Je to, co je na zvukové nahrávce, někde přepsané do textové podoby?

Audioprůvodce jsme připravili cíleně do zvukové komfortní podoby proto, abyste jej mohli poslouchat při cestách autem, při čekání, při cestování a nemuseli tedy čekat, až budete mít čas či chuť něco číst. Jeho textový přepis nemáme, ale jakmile s poslechem skončíte, v druhé části průvodce jsou připraveny příklady, vzory a checklisty, které vám vše, co jste slyšeli v mluveném výkladu, připomenou a pomohou zapracovat do vašich emailů.

Musím sám něco psát nebo z průvodce jen zkopíruju nějaký text, rozešlu zákazníkům a konto se mi naplní miliony?

:-) Vtipálci se najdou všude a jsem rád, že mezi ně patříte i vy. Průvodce vám vysvětlí, co v emailingu funguje (a co ne), jaký zvolit postup, jak emaily vymyslet, jakou jim dát strukturu/kostru... ale samotné psaní – byť s těmito radami mnohem rychlejší a jednodušší - je pak samozřejmě na vás.

Můžu si průvodce stáhnout?

Celý průvodce je online, tzn. je umístěn na našem serveru a k jeho poslechu či čtení potřebujete být v danou chvíli připojeni na internet. Obsah nelze stahovat jinam.

Potřebuju u nás vyškolit v tom emailingu několik lidí. Jak to udělat?

Pokud vašim kolegům zpřístupníte své heslo, mohou si průvodce projít také. Neomezujeme nijak počet poslechů či prohlížení. Platí jen to, že v jeden okamžik může být do klientského účtu/průvodci přihlášen jen jeden uživatel. Přihlásí-li se ve stejnou dobu se stejným přístupovým heslem někdo jiný, bude muset počkat do doby, než se odhlásí ten první.

Obsahuje kurz nějaké osobní setkání nebo zoom hovory?

Celý průvodce je vymyšlený tak, aby vás provedl od začátku až do konce vaším vlastním tempem bez potřeby dalšího vysvětlování... vše je už v průvodci. Pokud ale budete chtít probrat vaše emaily a prodejní strategii formou placené osobní konzultace, její možnosti najdete zde.

Můžu vám poslat své emaily ke kontrole nebo přepracování?

Ano, tuto službu klientům poskytuji jako placenou konzultaci a její možnosti najdete zde.

Jakou mám jistotu, že budu schopen napsat email, který zákazníky zaujme, i když jsem na psaní levý a moc mi to nejde?

Ze zkušenosti z praxe vím, že obavy z psaní emailových nabídek mají většinou ti, kdo se snaží napsat email, kterým se snaží zákazníky nějak přesvědčit a „donutit“ k nákupu. A cítí se u toho nesví, sklouzávají do své představy o tom, jak by „prodávání“ mělo vypadat. A výsledkem jsou nudné texty typu: „Dovolte mi, abych vám nabídnul naši novinku...“

Strategie, která nás bude v průvodci Neodolatelné emaily provázet, bude ale spíš strategie pomocníka: Toho, kdo se snaží zodpovědět zákazníkům na jejich otázky. Porovnat. Ukázat. Vysvětlit. Spočítat. Upozornit. Změřit. A pokud toto zvládnete v osobním jednání, pak to zvládnete i v tom emailu.

Fakt stačí napsat pár emailů a začnou chodit hromady objednávek?

Odpovím otázkou: Stačí vám, abyste potenciálním zákazníkům řekli pár vět a oni začnou objednávat jako diví?

Pokud ano, pak obdobně budou fungovat i emaily. A pokud ne a musíte se zákazníky strávit víc času, odpovědět jim na jejich otázky a vysvětlit, co potřebují slyšet, pak obdobně to bude fungovat i v emailu.

Prodávání a přesvědčování pomocí emailu není nějaká „kouzelná“ metoda. Je to jen jiný způsob, „mluvení“ se zákazníky. Vyžaduje ale o něco odlišný přístup a postup (protože zákazníky nevidíme a neslyšíme). A pravě na to, jak to udělat, se v průvodci zaměřujeme.

Dá vám to jistotu, že vaše emaily začnou přinášet objednávky?

Na to je jednoduchý test: Funguje ve vašem oboru to, že když zákazníkovi vysvětlíte, jak vaše služby a zboží fungují a jak zákazníkovi zjednoduší/ulehčí/zpříjemní život, že si to pak koupí? Pokud ano, pak bude fungovat i celý postup, který probíráme v průvodci Neodolatelné emaily.

Emaily totiž jsou totiž podobné, jako ono mluvené slovo, které zákazníkům říkáme při osobním jednání, jen navíc vhodně přenesené do písmenek (a obrázků či videí), které k zákazníkům dorazí formou jejich telefonu či počítače jako email.

Ty zákonitosti upoutání pozornosti, přesvědčování a získání zájmu a objednávky jsou podobné... ale v emailu pro většinu z nás mnohem těžší: Když totiž před sebou vidíme živého zákazníka  mluvíme s ním, dokážeme podle jeho reakcí svá slova a postup měnit. V emailu to vše musíme promyslet dopředu, protože jakmile to tlačítko „Odeslat“ zmáčkneme, máme jen jednu šanci. Jinak skončíme v digitálním koši.

V průvodci Neodolatelné emaily tedy krokem za krokem probíráme celý postup přípravy emailu tak, aby (1) neskončil v koši, (2) zákazníka zaujal, (3) odpovídal zákazníkovi na jeho otázky postupně tak, jak mu naskakují v hlavě (jako bychom tam byli osobně a vedli s ním tu konverzaci z očí do očí) a (4) aby na konci věděl vše, co potřebuje k rozhodnutí a pak nám poslal objednávku, zavolal nebo přišel osobně.

Odemkněte si okamžitý přístup a můžete začít