Jak víc prodávat s lidmi, které už máte (a měnit je nechcete)

Lepší výsledky, i když vaši lidé nejsou superprodejci

„Kdybychom jen mohli sehnat lepší lidi!“

„Jak zařídit, aby i ostatní nosili tolik objednávek, jako on?“

„Vím, že můžou přidat. Ale já nemám čas každého pořád držet za ruku…“

„Už nechci vidět, jak nám aktivnější konkurence přetahuje zákazníky…“


Tyto a další povzdechy slýchávám na konzultacích od majitelů a manažerů firem v různých odvětvích… a nejedná se přitom o žádné padavky:

Za roky svého podnikání dosáhli ve svém oboru jasných úspěchů. Jejich firmy jsou na trhu známými jmény. Ale v poslední době cítí, jak jim cenová válka ubírá sil… a chtějí tento trend zvrátit.

Hledají způsob, jak i v této situaci získat nové zákazníky.

Hledají způsob, jak dodat své firmě čerstvou energii.

A hledají způsob, jak vyburcovat své pracovníky k nové aktivitě, aby všechna práce neležela jen na šéfovi.

Pokud podobné potíže trápí i vás, nejste sami: Nedostatek superprodejců, superzaměstnanců a superšéfů trápí i ostatní.

Zatímco někteří ale nad nedostatkem „kvalitních“ pracovníků jen hořekují, jiní to berou jako výzvu… a našli způsob, jak tento stav překonat.

Co dělají?

Tento průvodce vám odhalí, jak...

Probudit pracovníky, kteří jedou na volnoběh, k lepšímu výkonu

Podpořit kolegy v tom, aby sami našli způsob, jak se zlepšovat

Dodat čerstvou chuť a energii těm, které stačít jen trknout

Na číslech všem lidem dokázat, že i malá změna má smysl

Když chcete vaše lidi postrčit kupředu, ale oni to brzdí

Pokud jste už někdy zkoušeli zavést ve firmě nějaké podstatné změny, asi už víte, jak je to složité.

Vymyslet a přikázat změnu je totiž ta jednoduchá část.

Ta složitá přichází v momentě, kdy se má změnit chování samotných pracovníků.

Chytří šéfové se tedy nesnaží o razantní převraty: 

Ty totiž vyvolávají největší odpor. A je samotné nejvíce vyčerpávají.

Místo toho provádí “nenápadné” změny, které je schopen přijmout a zvládnout i „průměrný“ pracovník:

Tady změnit drobnost A.
Támhle udělat lépe maličkost B.
A tady se zaměřit na detail C.

To je ale jen první část.

Podobných nápadů na drobná vylepšení můžeme totiž vymyslet celou řadu… ale potom hrozí, že nás jejich kvantita zahltí (a některé z nás dokonce paralyzuje). Místo důležitými změnami se pak zabýváme nepodstatnými maličkostmi. A to také nikam nevede.

V praxi často také uslyšíte, že to, co navrhujete, je úplná blbost...

Slýcháváte následující věty i od vašich pracovníků? 🙈

  • To nebude fungovat.
  • To není moje práce.
  • Takhle to děláme vždycky.
  • To nemá smysl.
  • Já to dělat nebudu.
  • U nás to funguje jinak.
  • To už jsme zkoušeli.
  • To má na starost někdo jiný.
  • Já na to nemám čas.

Jak proniknout odporem a probudit skrytý prodejní potenciál i u vašich pracovníků

Nové superprodejce tedy neseženeme.

U našich stávajících pracovníků budeme bojovat s námitkami a nechutí cokiliv měnit.

Přesto ale musíme - pokud chceme prodej zvýšit - něco udělat.

A právě pro vaši podporu jsem připravil speciální audioprůvodce & online kurz s názvem “Firemní proměny: Jak ve vaší firmě probudit spáče a inspirovat hráče”.

Na příkladech desíti firem a na praktických ukázkách z každodenní praxe (žádná teorie) si v něm totiž ukážeme, jak vaše pracovníky opět nastartovat, aniž by je bylo nutné nahrazovat superhrdiny...

Co se tedy už osvědčilo jiným, můžete nyní využít i u vás:

V audioprůvodci & online kurzu uslyšíte (v krátkých, stravitelných lekcích), jak některé firmy zbavily svou organizaci starých návyků a proměnily zaměstnance v efektivní, samostatné a nadšené pracovníky.

Dozvíte se, jak můžete podobným způsobem „proměnit“ i váš pracovní kolektiv… bez zvýšených investic, beze změny zaměstnanců a bez zbytečné práce

A pochopíte, proč není potřeba měnit pracovníky, mzdy či motivační programy… a přesto můžete i v době cenových válek právě prostřednictvím vašich lidí přivádět nové zákazníky a získávat další zakázky.

Přináší tedy zkušenosti firem, které se bez zvýšených investic, beze změny zaměstnanců a bez zbytečné práce zbavily starých návyků a proměnily zaměstnance v efektivní, samostatné a nadšené pracovníky…

… a začít stejnou proměnu můžete ve vaší firmě hned

Začnou vaši lidé trhat prodejní rekordy?

Slibuji zázrak? Určitě ne.

Pokud očekáváte „nemožné na počkání a zázraky do tří dnů“, nemá smysl pokračovat: Firemní proměna vyžaduje vaše aktivní zapojení a není zázračnou pilulkou.

Současně ale platí, že firemní proměna – správně vedená – nebude námahou, bojem nebo dřinou:

Chytře a citlivě vedená proměna totiž dokáže – bez zvýšených investic, beze změny zaměstnanců a bez zbytečné práce – zbavit vaši firmu starých návyků.

A proměníí vaše zaměstnance v efektivní, samostatné a nadšené pracovníky.

Chcete to zkusit? Nic tím totiž neriskujete...

Pavel Řehulka

Vyzkoušejte to bez rizika:
Očekávejte výsledky nebo své peníze zpět

200%
dvojnásobná záruka

Zde je vaše 200% záruka, že vám tyto postupy pomohou probudit a nastartovat prodejní vásledky vašich lidí

1. V průvodci Firemní proměny získáte jasný a srozumitelný postup, jak aktivovat skrytý prodejní potenciál vašich pracovníků. To je naše první 100% záruka.

2. Jakmile začnete doporučené postupy z průvodce Firemní proměny využívat, pomůže vám to vydělat nejméně dvojnásobek toho, co jste za ně zaplatili… jinak vám vrátíme peníze.

Bonus: Firemní proměna krok za krokem

Aby nezůstalo jen u myšlenek a návrhů, k audioprůvodci získáte také doprovodné texty, dotazníky a návody v textovém modulu "Firemní proměna... krok za krokem“.

V audioprůvodci si tedy vyslechnete příklady firem, které takovou “proměnou” již prošly (vč výsledků, které jim to přineslo). A v této navazující části si můžete sami spočítat, zda má taková proměna smysl i pro vás:

Zjistíte, zda se firemní proměna vyplatí i vaší firmě (a jak to spočítat).
Pochopíte, jak firemní proměna probíhá.
A dozvíte se, co udělat, abyste mohli firemní proměnu spustit co nejdříve i u vás.

Proměna krok za krokem

Doprovodné vzory, výpočty, dotazníky

Nastartovat změny ve vašem prodeji můžete hned teď...

Jak online průvodce funguje a co obsahuje:
Odpovědi na vaše otázky

Přijde mi něco poštou... nebo jak to vlastně funguje?

Vše je online a přístupné prostřednictvím internetu: Po zaplacení objednávky vám zřídíme přístup do Klientské sekce (přístupové heslo si zvolíte sami už při objednávce). V případě platby kartou je přístup okamžitý, v případě platby převodem je přístup aktivován do 48h od přijetí platby.

Průvodce pak na vás čeká v Klientské sekci 24h denně, 365dní v týdnu a tam si jej můžete opakovaně a neomezeně pouštět a vracet se k němu. Přístup máte na celý rok dopředu, tedy 365 dní, 525 600 minut, 31 536 000 sekund.

V přehledném menu uvidíte celý obsah všech modulů, částí a lekcí. A jednotlivé části/lekce si můžete pouštět popořadě či na přeskáčku, v jakémkoliv pořadí. (Největší smysl ale dává při postupném průběhu.)

Uvidím v průvodci videa, budu něco poslouchat nebo číst?

Průvodce je kombinací zvukové nahrávky (mluveného slova) a textových vzorů/příkladů/checklistů/doporučení. V první části si tedy bude pouštět a poslouchat mluvené slovo, mluvené doporučení, mluvené příklady ... a ve druhé si budete číst texty, vzory a psané příklady.

Je to, co je na zvukové nahrávce, někde přepsané do textové podoby?

Audioprůvodce jsme připravili cíleně do zvukové komfortní podoby proto, abyste jej mohli poslouchat při cestách autem, při čekání, při cestování a nemuseli tedy čekat, až budete mít čas či chuť něco číst. Jeho textový přepis nemáme, ale jakmile s poslechem skončíte, v druhé části průvodce jsou připraveny otázky, postupy a pracovní listy, které vám vše, co jste slyšeli v mluveném výkladu, připomenou a pomohou realizovat.

Musím sám něco dělat nebo stačí kurz projít a najednou se před naší firmou zázračně objeví zástupy zákazníků?

:-) Vtipálci se najdou všude a jsem rád, že mezi ně patříte i vy. Průvodce vám vysvětlí, jak firemní proměnu nastartovat... ale pokud dál nic neuděláte, sami víte, jaké budou výsledky.

Můžu si průvodce stáhnout?

Celý průvodce je online, tzn. je umístěn na našem serveru a k jeho poslechu či čtení potřebujete být v danou chvíli připojeni na internet. Obsah nelze stahovat jinam.

Potřebuju do toho u nás zapojit několik lidí. Jak to udělat?

Pokud vašim kolegům zpřístupníte své heslo, mohou si průvodce projít také. Neomezujeme nijak počet poslechů či prohlížení. Platí jen to, že v jeden okamžik může být do klientského účtu/průvodce přihlášen jen jeden uživatel. Přihlásí-li se ve stejnou dobu se stejným přístupovým heslem někdo jiný, bude muset počkat do doby, než se odhlásí ten první.

Obsahuje kurz nějaké osobní setkání nebo zoom hovory?

Celý průvodce je vymyšlený tak, aby vás provedl od začátku až do konce vaším vlastním tempem bez potřeby dalšího vysvětlování... vše je už v průvodci. Pokud ale budete chtít probrat vaši konkrétní prodejní strategii formou placené osobní konzultace, její možnosti najdete zde.

Můžu vám poslat naše reklamní materiály a inzeráty ke kontrole nebo přepracování?

Ano, tuto službu klientům poskytuji jako placenou konzultaci a její možnosti najdete zde.

Co průvodce obsahuje

  • Konkrétní kroky a postupy, proč a jak firemní proměnu nastartovat
  • Příklady z praxe, ze kterých se můžete inspirovat
  • Jasný návod, jak firemní proměnu spustit

Co v průvodci nenajdete

  • Akademické poučky, které nemají s praxí nic společného
  • Obecné "rozumy" postahované z internetu
  • Desítky hodin k poslouchání a stovky stránek ke čtení

© 2022, Pavel Řehulka