fbpx

Jak získat jistotu, že u vás zákazníci budou objednávat každý z následujících 365 dní 1

Pokud hledáte rychlý způsob, jak každý měsíc vymyslet a připravit nabídku, která vám přivede další zákazníky, následujícíc nástroj se stane vaším nejoblíbenějším pomocníkem:

Už totiž nebudete muset vymýšlet a vytvářet nabídky sami.
Místo toho si vyberete jednu z vyzkoušených, prověřených a prodjně-úspěšných.
Jednoduše a rychle ji upravíte pro vaše zboží a služby.

A “virtuální prodejci”, které tak vlastně vytvoříte a pošlete mezi zákazníky, vám budou každý den nosit další objednávky… aniž byste jim za to museli platit, kupovat nová auta nebo financovat dovolenou.

O co jde? Hned to vysvětlím…

Jak získat jistotu, že vaše nabídky neskončí v koši a zákazníci si je přečtou od začátku až do konce …i když nemáte čas na jejich přípravu

Protože pracuji s firmami různých velikjostí a oboru po celé ČR a SR, připravil jsem za poslední roky přes 937 nabídek, dopisů, brožurek, akcí a letáků, které něco nabízely.

Ze své „zákulisní“ pozice tedy vím, které nabídky uspěly a které ne. Viděl jsem propadáky, ale i veleúspěšné nabídky, které přinesly miliony v objednávkách.

A přestože z etických důvodů nemůžu prozradit komu a kolik jednotlivé nabídky vydělaly peněz, můžu (se souhlasem klientů) odhalit principy těch, které uspěly

… a protože jsem nyní připravil vzory těch nejúspěšnějších (tak, aby vám je stačilo jen zkopírovat), můžete ve stejně úspěšné proměnit i ty vaše.

Do rukou se vám dostanou nabídky, které:

  • přinesly jedné firmě během 72 hodin objednávky v hodnotě 220 000 Kč
  • ušetřily jiné firmě 86 % propagačních nákladů (když majitelé této firmy viděli, jaké výsledky přinesla jejich nová nabídky, zrušili ostatní reklamu)
  • přivedly během jediného dne do firmy dalších 17 nových zákazníků (což bylo oproti původnímu jednomu nebo dvěma zákazníkům denně výrazné zlepšení)
  • zvýšily v jiné firmě průměrnou hodnotu objednávky o 21,3 %
  • a další firmě pomohly přimět k nákupu zákazníky, které už majitel považoval za ztracené (a za „závratných“ 2.368 Kč, které investoval do poštovného, přivedl nazpět 27% bývalých zákazníků a každou investovanou korunu tak získal 112-krát nazpět)

Tyto nabídky tedy nejsou jen pouhými listy papíru, ale skutečnými „obchodními zástupci“.

Nebudou po vás ale chtít kancelář, nebudou požadovat auto za půl milionu a nebudou v lednu automaticky očekávat zvýšení platu. Jejich jedinou snahou bude prodat co nejvíce. A každým slovem budou zákazníka vést k tomu, aby jeho objednávku získaly.

Co je na nich ale nejpřitažlivější je fakt, že mezi zákazníky můžete poslat jen jednoho… nebo sto… nebo deset tisíc… a každý bude stejně přesvědčivý jako ten první.

(Představte si, že byste mohli naklonovat a rozmnožit vašeho nejlepšího živého prodejce. A poslat těchto “dokonalých” prodejců do terénu třeba sto. Zvýšilo by vám to prodej?)

Tyto vzorové nabídky nemusíte přitom složitě vymýšlet. Připravil jsem je totiž tak, abyste je mohli okamžitě využít i pro vaši firmu:

  • Získáte vzory nabídek, které už někomu vydělaly peníze. Na rozdíl od ostatních nemusíte trávit měsíce a roky hledáním toho, na co zákazníci reagují. Do rukou dostanete totiž právě ty, které se už osvědčily.
  • Uvidíte, jak a kam doplnit údaje o vašich produktech, aby nikoho ani nenapadlo, že jste použili vzor. A váš návrh bude navíc znít natolik přirozeně, že každý adresát získá pocit, že oslovujete pouze jeho.
  • U každé písemné nabídky také dostanete její zpracování pro telefonický rozhovor a osobní jednání se zákazníkem. Stejnou strategii tak můžete využít pro účinný osobní prodej nebo prodej po telefonu.

Navíc budete mít důležitou výhodu…

Jak se zbavit starostí o objednávky na celý rok dopředu (a proč k tomu stačí jen 3 hodiny měsíčně)

Celou sbírku nabídek jsem rozdělili, uspořádal a sestavil do celoročního online programu s názvem „365 dní bez starostí o objednávky: 12-ti měsíční program, jak pomocí „svůdných“ nabídek zákazníky opakovaně přivádět do vaší firmy, zvýšit jejich útratu a zabránit tomu, aby odcházeli ke konkurenci“.

Každý měsíc tak obdržíte sadu dvou nabídek, které už někomu vydělaly peníze. Získáte jejich doslovné znění v textovém souboru. A vaším jediným úkolem bude doplnit údaje o vašich produktech a odeslat vytvořené nabídky na adresy stávajících nebo potenciálních zákazníků (poštou nebo e-mailem).

Jediná aktivita, kterou program z vaší strany vyžaduje (a zabere podle našich zkušeností necelé 3 hodiny měsíčně) je:

– doplnit do nabídky podrobnosti o vašem produktu/službě
– ze seznamu vybrat zákazníky, kterým chcete nabídku poslat
– zadat někomu ve vaší firmě, aby nabídky vytisknul (pokud je budete posílat poštou) a odeslal

Využitím těchto nabídek navíc nic neriskujete. Pokaždé si totiž můžete nejdříve jejich účinnost prověřit odesláním pouze menšího množství. A pak si spočítat, jestli se vám obeslání všech ostatních vyplatí nebo ne. Na tyto nabídky reagují totiž lidé během několika dnů a vy tak rychle zjistíte, zda se tato nabídka i ve vašich rukou promění v „automat na objednávky“.

Jak získat celý program za zlomek jeho hodnoty

Ke zvýšení prodeje přirozeně nepotřebujete žádný můj celoroční program a můžete někomu ve firmě zadat, aby podobné nabídky, prodejní akce a propagační aktivity připravoval sám.

I kdyby to ale byl jen někdo bez zkušeností, pracoval za průměrný plat a hledal by prodejní nápady zdarma na internetu, každý měsíc by vás přišel na 33 750 Kč (= 25 tis. hr. mzda + 35% odvody) a za rok by vás jen jeho mzda – bez jakýchkoliv záruk úspěchu – vyšla na 405 000 Kč.

Celoroční online program „365 dní bez starostí o objednávky“ přitom stojí méně než 1% této částky. (Neutratíte za kávu každý den více?)

Pár desítek korun za to, že vám někdo každý měsíc odhalí nabídku, která už někomu přivedla další zákazníky. Přiměla je u něj utratit další peníze. A vaším jediným úkolem bude tento mustr bez skrupulí okopírovat, doplnit několik podrobností o vašich produktech a odeslat na adresy vašich zákazníků.

Proč nemusíte riskovat ani korunu a přesto můžete po dobu následujících 365 dní vyzkoušet a prověřit každou z těchto nabídek…

Firmám, které tyto vzorové nabídky už používají, často stačí, aby na začátku měsíce připravily a odeslaly jednu „svůdnou“ nabídku… a protože zákazníci na tento typ nabídek reagují okamžitě, dalších 30 dní jen zvedají telefony, přijímají objednávky a obsluhují zájemce.“

Objednávkou tohoto programu navíc nic neriskujete, protože po celou dobu tohoto programu jste chráněni naší “zárukou nulového rizika”:

„Pokud vám tyto nabídky nevydělají minimálně dvojnásobek toho, co jste za ně zaplatili, jednoduše nám pošlete ukázku tohot, jak jste s nimi pracovali, jaké vám to přineslo výsledky … a my vám okamžitě vrátíme peníze. Tato záruka platí celých 12 měsíců a vy tak máte jistotu, že budete mít dostatek času každou z nabídek náležitě vyzkoušet. A pokud nám třeba i jediný den před vypršením této lhůty ukážete, že jste to zkusili, ale nefungovalo vám to, ihned vám vrátíme peníze. Nejen za „nespotřebované“ měsíce z celoročního programu, ale celou částku, kterou jste zaplatili. Bez dalších dotazů, důkazů nebo vytáček.“

Jak můžu něco takového přislíbit, aniž bych znal vaši firmu?

Jedním slovem: Zkušenosti.

Jsem takový kouzelník, že dokážu mávnutím proutku navýšit prodej jakékoliv firmy během pár dní o stovky procent? Něco na způsob “nemožné ihned, zázraky do tří dnů”? Samozřejmě, že ne. Vždyť slíbit něco podobného by byl nesmysl… a oba bychom od toho, kdo to slibuje, dali ruce pryč.

Protože se ale mnoho let pohybuji v desítkách firem po celé ČR a na Slovensku, vidím do zákulisí toho, co funguje a co ne. Znám slepé uličky, za které ostatní utratili i miliony korun… a byly to vyhozené peníze. Vím, které postupy naopak fungují a přinášejí výsledky. Mé zkušenosti a reálnost těchto doporučení si můžete prohlédnout zde. A to vše vám dává jistotu, že nic z toho nebude teorie z knížek… ale tipy, metody a doporučení, které se už někomu osvědčily. A vy teď můžete za zlomek toho, co za tuto zkušenost sám zaplatil, čerpat z jeho výsledků. (Nikdy ale samozřejmě nemluvím o konkrétních klientech a firmách; zásadu důvěrnosti ctím na 100%. Protože mám ale svolení mluvit o výsledcích bez přímé identifikace klienta, můžu vám je vysvětlit tak, abyste z nich mohli také čerpat.)

Bude to fungovat i pro vaši firmu, váš obor a vaši nabídku?

Nebudu vám samozřejmě tvrdit, že celý program se hodí pro jakoukoliv firmu a jakýkoliv obor podnikání.

Nabídky budou fungovat tam, kde prodáváte spotřebitelům a rozhoduje vaše prezentace, viditelnost a marketingová dovednost. A nebudou fungovat tam, kde máte zákazníků jen hrst, jsou to velké zakázky a sháníte práci přes známosti, leštěním klik nebo pokoutnými dohodami.

Pokud ale zákazníkům můžete hned zítra prodat nějaký další produkt nebo službu a máte takových zákazníků s adresami více než 100, tento postup a vzory vám pomůže získat každý měsíc další objednávky.

Program je vhodný zejména pro firmy v následujících oborech podnikání

  • prodej koncovým zákazníků
  • maloobchodní prodej v prodejnách, obchodech, nákupních střediscích a provozovnách
  • výrobce, dodavatele a prodejce, jejich produktu a služby zákazníci nakupují opakovaně
  • prodej navazujících/komplementárních produktů a služeb, které může zákazník požívat/nakoupit v souvislosti s předchozím nákupem
  • internetové obchodníky, e-shopy a provozovatele elektronických obchodů, kteří jsou se svými zákazníky v emailovém kontaktu

(Program není vhodný pro: velkoobchodní prodej či prodej zprostředkovatelům, kteří sami teprve oslovují koncové zákazníky, prodej průmyslových celků, prodej založený na osobních vazbách nebo – prodej jednorázových produktů či služeb, po jejichž nákupu zákazník nemá co dalšího koupit (např. realitní kanceláře)

Jak se tedy zbavit starostí o další objednávky co nejdříve…

Jakmile se pro celoroční online program “365 dní bez starostí o objednávky” rozhodnete, okamžitě vám začne pomáhat:

  • Získáte úvodní představení „Jak se zbavit starostí o objednávky“.
  • Dostanete přístup k digitálnímu manuálu, který odhaluje triky a postupy, kterými se při přípravě nabídek řídí nejlepší reklamní textaři na světě.
  • Získáte akční plán, jehož pomocí rozdělíte úkoly jednotlivým pracovníkům a zajistíte, že všichni budou vědět, co a kdy mají udělat, aby vaše nabídky získaly maximální odezvu.
  • Obdržíte první dvě nabídky zpracované do emailu/dopisu, scénáře pro telefonický prodej a instrukcí pro osobní jednání se zákazníky. (Nezískáte tedy jen písemnou nabídku, ale také efektivní nástroj pro trénink vašich lidí v osobním prodeji.)
  • Získáte kontrolní seznam, který vám pomůže u každé nabídky ověřit, zda jste využili všechny „svůdné triky“, které zákazníky přivádějí k objednávce.
  • Získáte texty nabídky, scénářů a textů. (Nabídky tak stačí jen stáhnout do vašeho počítače, doplnit vaše údaje a vytisknout.)
  • Tabulku pro vyhodnocování úspěšnosti vašich nabídek, jejich srovnávání a výpočet návratnosti. (Přesně tak budete vědět, která nabídka vám vydělala nejvíce a kterou zopakovat.)

Na začátku každého z následujících 11-ti měsíců pak dále ve svém zákaznickém online úložišti najdete:

  • dvě vzorové nabídky zpracované do dopisu, scénáře pro telefonický prodej a pravidla pro osobní jednání s klienty. (Celkem budete mít na konci programu v rukou 24 prověřených nabídek, které už někomu přivedly zákazníky a vydělaly peníze.)
  • časový harmonogram, který vám pomůže určit nejen odpovědnost jednotlivých pracovníků za hladký průběh celé akce, ale také dohlédnout, že na nic nezapomenete.
  • texty nabídky, scénářů a textů v textovém editoru, abyste nemuseli nic přepisovat.

S online programem navíc získáte také:

Bonus č. 1 – Audioprůvodce & online kurz “10+1 způsob, jak z obyčejného dopisu, letáku či nabídky udělat úspěšného prodejce“

V tomto speciálním audioprůvodci & online kurzu vysvětluji, v čem spočívá tajemství účinných dopisů a reklamních textů, které přesvědčí zákazníka, aby udělal to, co chcete.

Ukazuji, jak z obyčejného dopisu, letáku či nabídky udělat úspěšného “prodejce”. A dozvíte se, jak s jeho pomocí přivést do vaší firmy další zákazníky s čerstvými objednávkami.

Bonus č. 2 – Pracovní manuál „Osm svůdných triků, které zvýší odezvu na vaši nabídku o 100 %, 500 % nebo dokonce 1.000 % a více“

Rozdíl mezi nabídkou, na kterou zareaguje jen jeden člověk a nabídkou, na kterou zareaguje hned deset lidí, je pouze ve slovech, ze kterých nabídku poskládáte. A budete-li vědět, jak do vaší nabídky zakomponovat následujících osm triků, můžete odezvu několikanásobně zvýšit:

  • První trik přeruší zákazníka v jeho činnosti a přiměje ho k tomu, aby vám věnoval pozornost.
  • Druhý trik ho přinutí, aby si vaši nabídku vyslechl nebo přečetl od začátku až do konce.
  • Třetí trik vyvolá v zákazníkovi pocit, že vám může důvěřovat.
  • Další trik zákazníka přesvědčí, že je nákup u vás výhodnější než u konkurence.
  • Pátý trik ukazuje zákazníkovi, proč je cena vašeho produktu nebo služby nízká.
  • Šestý trik vyvolává pocit, že se bez vašeho výrobku nebo služby neobejde.
  • Sedmý trik zákazníka zbaví strachu, že splníte vše, co slibujete.
  • A poslední trik přiměje zákazníka, aby dlouze neváhal… a zadal objednávku okamžitě.

Bonus č. 3 – „5 záložních nabídek pro případ nouze“

Celý online program „365 dní bez starostí o objednávky“ je založen na systematické přípravě a pravidelném kontaktu se zákazníky. Abyste ale mohli reagovat i na nenadálé situace a finanční výpadky, jako další bonus také získáte 5 „záložních“ nabídek, které můžete kdykoliv použít pro podporu dalších objednávek. Tyto nabídky vám pomohou získat objednávky během několika dní. A i v tomto případě získáte jejich zpracování pro korespondenční i osobní prodej.

Vstup do tohoto online kurzu otevíráme pro omezený počet klientů jen několikrát ročně a v tuto chvíli není dostupný.

Jakmile jej ale opět otevřeme, nebudete už muset vymýšlet další a další nabídky: Osvědčené vzory můžete jednoduše zkopírovat a upravit. Adalší objednávky tak můžete od vašich zákazníků získávat 365 dní… bez starostí a bez další práce.

Inspiraci najdete v mezidobí např. zde…

Jak probudit prodej změnou pár slov v nabídce - Pavel Řehulka - JakZvysitProdej.cz