fbpx

Jak zvýšit tržby a dosáhnout toho, aby u vás zákazníci utráceli víc... 1

Když na konzultacích položím klientům následující otázku, často v jejich tvářích vidím, že mě nechápou:

Já: “Co můžeme udělat proto, abychom měli větší tržby?”

Oni: “No, co? Přece sehnat víc zákazníků. A těm pak prodávat naše zboží…”

Mají pravdu. Když u nás bude nakupovat víc lidí, porostou i naše tržby. Ale přehlížejí přitom příležitost, kterou mají u těch zákazníků, kteří u nich už dnes nakupují.

Chceme-li totiž zvýšit tržby, nemusíme jen hledat nové zákazníky.

Můžeme se zaměřit na to, jak získat víc objednávek, větší hodnotu objednávek, zkrátka víc peněz… od těch stávajících.

A právě tyto postupy probírám ve sbírce metod a strategií (ve speciálním audioprůvodci & online kurzu), které vám toho pomohou dosáhnout.

Společně se v ní podíváme na to, jak postupují ostatní firmy k tomu, aby zvýšili tržby. Ukážeme si postupy, které se osvědčily při zvyšování průměrné hodnoty zákazníkovy objednávky. A podíváme se na překvapivě jednoduché (a levné) metody, jak dosáhnout, aby u vás zákazníci utratili při každé návštěvě více peněz

Uslyšíte zde tedy nápady, způsoby, myšlenky a techniky, které nejsou teorií, ale prakticky zaměřenými postupy, metodami a strategiemi, které již někomu přinesly výsledky. Jsou překvapivě jednoduché, ale přinesly zvýšení prodeje. Prokázaly, že na ně lidé reagují tím, že začnou objednávat a nakupovat větší objemy. A vydělaly svým majitelům mnohem více peněz, než kolik vložili do jejich přípravy a realizace.

Jeden z klientů, kteří s kompletní sbírkou těchto metod již delší dobu pracuje, ji nazval “marketingovou viagrou” a jiný prodejní efekt charakterizoval slovy “Jako by mi někdo ty nápady najednou ve tmě osvítil baterkou”.

Při jeho využití jste navíc kryti naší speciální zárukou:

“Pokud během následujících 12 měsíců nevyděláte systematickým používáním těchto postupů nejméně dvojnásobek toho, co jste zaplatili, jednoduše nám napiště, co jste zkoušeli, jaké to přineslo výsledky a my vám okamžitě vrátíme vaše peníze.”

Rozhodnutím to vyzkoušet tedy nic neriskujete a sami si můžete spočítat, kolik by pro vás znamenalo zvýšení průměrné hodnoyt každé objednávky třeba o 10 %, 15 % nebo 20 %.

Vstup do tohoto online kurzu otevíráme pro omezený počet klientů jen několikrát ročně a v tuto chvíli není dostupný.

Jakmile jej ale opět otevřeme, získáte v něm klíč k vyšším tržbám kdykoliv jej použijete.

Inspiraci najdete mezi tím např. zde …

Když vaši pracovníci nechtějí "prodávat" a jak to rychle otočit - Pavel Řehulka, JakZvysitProdej.cz