Když se řeší nedostatek peněz, ta situace je ve všech firmách podobná:
Majitelé firmy sedí kolem stolu a nepřítomně se dívají před sebe.
Jak se to mohlo stát? Jejich úspěšná firma je zase bez hotovosti! Celé dny dřou od rána do večera a každý víkend tráví v práci… ale v pokladně a na účtu žádné peníze nezůstávají. Jen inkasují, hned platí. A teď je těch faktur víc, než kolik peněz na účtě.
„Mě to už nebaví. Pořád jenom honíme peníze. Jak to dělají ostatní, že mají pořád plnou kasu?“ pronese vyčerpaně jeden a ostatní mlčky přikyvují.
Před týdnem si dali za úkol přijít s nápady, jak získat další peníze a dnes je měl každý prezentovat.
Všichni ale jen mlčky hledí před sebe. Nic je totiž nenapadlo.
Tentokrát to ale bude jiné.
Když se totiž začne podobná situace řešit u vás, tím zachráncem budete vy:
„A co ty tady?“, obrátí se totiž na vás. „Tys na něco copak přišel? Že se tak uculuješ…?“
„Přišel“, prohlásíte hrdě a sebevědomě.
A začnete vysvětlovat: „Tak zaprvé, nejdříve musíme…“
Proč to říkám? A proč byste měl být tím zachráncem právě vy?
Hned to vysvětlím…
Jak vaši firmu zachráníte od nedostatku hotovosti… vy osobně
Možná, že podobnou situaci zažíváte i ve vaší firmě: Potřebujete peníze… a potřebujete je hned.
Všichni ve firmě vědí, že pokud budete postupovat i nadále stejně, jako dosud, skončí to katastrofou.
„Něco“ se tedy musí změnit. Rychle.
A protože jsem přes tři roky mezi svými klienty sbíral, vyhodnocoval a sestavoval postupy, které tyto firmy používají k získání hotovosti kdykoliv, kdy ji potřebují, můžete všech osm metod využít i u vás.
Ukážeme si:
- Jakou zásadní chybu dělá většina firem… a proč ji možná děláte i vy
- Jak a kde s minimálním rizikem hledat (anajít) další objednávky
- Jak připravit zajímavou a atraktivní nabídku… na kterou vám zákazníci řeknou „Ano!“
- 20 způsobů, jak z vaší „obyčejné“ nabídky udělat „kasovní trhák“
- Jak úspěšně použít prodejní dopisy a udělat z nich vysoce účinné „prodejce“
- Kdy a jak vytvořit tzv. specializované a preferenční nabídky a co vám zaručí jejich úspěch
U metody č. 2 si řekneme:
- Jak jednoduchou metodou získat od vašich zákazníků více peněz… hned na místě
- Jak vám tato metoda pomůže okamžitě zvýšit výdělek o 5, 10 nebo i více procent
- Jaké dva předpoklady musí vaše nabídka splnit, aby na ni řeklo „Ano!“ co nejvíce lidí
- Podle čeho budou zákazníci vaši nabídku posuzovat a co rozhodne, zda jí uvěří
- Proč je důležité pro tuto metodu nadchnout vaše pracovníky a co se stane, když to neuděláte
V metodě č. 3 vás možná překvapí:
- Jak získat peníze za výrobky a služby, které si od vás zákazníci ještě ani nekoupili
- Jak vám tato metoda pomůže získat tržby v několika měsíční hodnotě najednou
- Jak tímto postupem ušetříte na daních a oddálíte jejich placení třeba i o několik let
- Z čeho a jak vytvořit nový „produkt“ a proč sitak prodej výrazně zjednodušíte (a výrazně jej zvýšíte)
- Jak vaši nabídku vytvořit, sestavit, formulovat, prezentovat a prodávat… a získat více peněz najednou
- Kdy a jak dostanete zaplaceno za něco, co nakonec ani nemusíte udělat
- Jak jednoduše navýšit tržby při prodeji výrobků o 5 % a proč většinu z toho bude tvořit čistý zisk
- Co zákazníkům prodat, když si nemohou z nabídky vybrat, a jak na této technice vydělat hned třikrát
V metodě 4 pochopíte:
- Jakou chybu možná děláte a jaké tři zásady musí vaše reklama splnit, aby na ni lidé reagovali
- Jak jen s tužkou a papírem připravit účinný inzerát, který do vaší firmy přivede více zákazníků
- Jakých slov a výrazů se při psaní reklamy vyvarovat, jaká naopak použít a jak to zvýší její účinnost
- Co je největším tajemstvím účinné reklamy ajak rozpoznat inzerát, který vám přivede nejvíce zákazníků
- Čím můžete zvýšit odezvu na váš inzerát o desítky nebo dokonce stovky procent
- Co z 80 % určí, zda lidé budou na vaši reklamu reagovat nebo ne
- Jakým „trikem“ můžete zájem o vaši nabídku zvýšit a vylepšit tak její účinnost
Metoda 5 vám odhalí:
- Jak vydělat na tom, že vaše výrobky zákazníkům „dáte“ bez toho, aniž za ně získáte peníze
- Jak „prodávat“ vaše výrobky třeba i s 60% slevou… a přesto vydělat a získat hotové peníze
- Jak tímto způsobem nejen peníze vydělat, ale také ušetřit (a jak získat zboží a materiál za zlomek jejich reálné hodnoty… a někdy až s 80% slevou)
- Co chce druhá strana slyšet… a proč je ve vašem zájmu na to co nejdříve upozornit
- Jak vaše výrobky prodat, přestože je váš partner zrovna nepotřebuje a vlastně ani nechce
V metodě 6 uslyšíte:
- Jaký „poklad“ vaše firma skrývá a jak jej můžete výhodně zpeněžit
- Jak můžete z této věci udělat samostatný“produkt“ a prodávat jej i za několik desítek tisíc korun
- Jak tento příjem inkasovat opakovaně každý měsíc – souběžně s vaší hlavní činností – a nic neriskovat
- Kdo bude mít o váš nový produkt zájem a co muve skutečnosti nabízíte
- Jak takového zájemce najít a jak mu vaši nabídku představit
- Kdo to vše zaplatí a proč to nemusíte být vy
Metoda 7 vám ukáže:
- Jak rychle získat nové zákazníky, kdo vám je pomůže kontaktovat, oslovit a přesvědčit k nákupu u vás a proč vásto nemusí stát ani korunu
- Jak z této metody vytvořit nejúčinnější propagační a prodejní nástroj, jaký může vaše firma mít
- Jak dosáhnout postavení, kdy o další objednávky nebudete prosit vy, ale zákazníci budou prosit o dodánívás
- Co je tzv. „horká brambora“ a jak vám pomůže získat nové zákazníky a jejich zákazníky
- Jak s takovou nabídkou oslovit více zákazníků najednou a co jim – slovo od slova – říci
- Jak oslovit a zasáhnout přesně tu cílovou skupinu zákazníků, kterou chcete do vaší firmy získat
- Jak proměnit zákazníkovu žádost o slevu v další objednávky
V metodě 8 se dozvíte:
- Jak ještě dnes získat peníze za něco, co neexistuje a co si od vás zákazníci přesto budou chtít koupit
- Jak si tak zajistit příjem dalších peněz nejen dnes, ale také za týden, za měsíc nebo za rok
- Co vaše nabídka obsahovat musí… a co by obsahovat měla… aby zájem zákazníků byl co největší
- Jak jednoduchou změnou dosáhnout toho, abylidé na vaši nabídku reagovali okamžitě
- Co musíte udělat (a prozradit), aby zákazníci vaši nabídku přijali a kupovali ve velkém
- Jak jedinou větou přesvědčit zákazníky, aby si objednávali více kusů najednou… a ještě vás prosili o další
- Jak funkčnost této metody vyzkoušet a nic přitom neriskovat
„…je plný praktických příkladů a velmi jednoduchých a rychle zrealizovatelných nápadů. V naší firmě se nám již podařilo připravit inzerát jehož odezva byla o 30 % vyšší než na inzerát minulý. Vytvořili jsme též vzorové prodejní dopisy, které používají všichni naši zaměstnanci. Po zavedení těchto účinných metod se nám zvedly tržby o 13,6 % oproti minulému roku a loajalita našich zákazníků stoupla. Nestačí si průvodce jen vyslechnout, ale nastudovat, zažít doporučené postupy a důsledně „krok za krokem“ uvést v praxi. Pak přináší stálé výsledky.“ Jan Trhoň
Tyto metody tedy přinášejí výsledky.
A celé vysvětlení, jak je dosáhnout i ve vaší firmě, spolu probereme ve speciálním audioprůvodci & online kurzu „Peníze pro vaši firmu: Co můžete udělat ještě DNES, aby vaše firma získala nové objednávky a další peníze již ZÍTRA“.
V cca pěti hodninách, které spolu strávíme, si vysvětlíme…
- Jak ještě dnes získat peníze za něco, co neexistuje a co si od vás zákazníci přesto budou chtít koupit (a jak tuto neuvěřitelně jednoduchou metodu používají úspěšné firmy na celém světě)
- Jak při získávání zákazníků rozdat dárky, odměny a bonusy v hodnotě třeba i několika desítek tisíc korun…a co udělat proto, aby vás to nestálo předem ani korunu
- Jak vaše výrobky ještě dnes prodat, přestože je váš partner zrovna nepotřebuje a vlastně ani nechce. Jak za ně získat okamžitě peníze. A jak dosáhnout toho, aby zákazníci byli ztohoto obchodu nadšeni.
- Jak z něčeho, co ve vaší firmě již máte, vytvořit nový „produkt“ a prodávat jej i za několik desítek tisíc korun… každý měsíc
- Kdy a jak „prodávat“ vaše výrobky třeba i s 60% slevou… a přesto na každém obchodu vydělat a získat hotové peníze (a jak vy sami můžete stejnou metodou nakupovat zboží a materiál za 20% jejich ceny)
- Jak jen s tužkou a papírem připravit účinný inzerát, který do vaší firmy přivede více zákazníků (a jak vám „metoda tří papírů“ pomůže vytvořit poutavý a úderný text pro vaši reklamu a inzeráty)
- Jak jednoduchou změnou dosáhnout toho, aby lidé na vaši nabídku reagovali okamžitě (a co zákazníkům musíte prozradit, aby vaše výrobky kupovali ve velkém)
- Jak jedinou větou přesvědčit zákazníky, aby si objednávali více kusů najednou… a ještě vás prosili o další
- Co je na těchto metodách fascinující je fakt, že jakmile pochopíte, jak fungují, můžete je kdykoliv využít znovu a znovu… a pokaždé získat hotové peníze.
Je to teorie… nebo to jsou skutečně praktické postupy, které přinášejí výsledky?
Protože se pohybuji mezi desítkami českých a slovenských firem, vidím do jejich zákulisí. Do toho, co funguje. A co ne. Kdo dělá jaké chyby. Komu se naopak daří. A protože mám svolení od těchto firem předat jejich zkušenosti i ostatním (samozřejmě tak, aby neohrozily vlastní podnikání těchto klientů), nahlédnete pod pokličku toho, co skutečně v praxi funguje…
„Jedná se o jednoduché a v praxi snadno realizovatelné informace zvyšující prodej, a tím i zisk firmy. Metodou, kterou jsme realizovali, vzrostl naší firmě obrat o 15%-80% u jednotlivých zákazníků, které jsme tímto oslovili. Celá akce byla velice úspěšná a předčila naše očekávání. Informace, které audioprůvodce obsahuje, ušetří čas, oživí prodej a zvýší zisk – pokud je uživatel přizpůsobí svým podmínkám a aplikuje v praxi.“ Miroslav Gaňa
Všechny metody pocházejí z praxe a uslyšíte proto desítky praktických a konkrétních příkladů, jak je ve vaší firmě aplikovat… a jaké výsledky přinesly těm, kteří s nimi již pracují.
- Hned v první části například uslyšíte příběh firmy, která jediným nápadem (jehož vymyšlení trvalo 30 min.) získala během 72 hodin objednávky v hodnotě 220 tisíc Kč.
- V jiném příkladu se dozvíte, jak v maloobchodní prodejně jednoduchou technikou zvýšit objem prodeje apříjem hotovosti (v tomto případě o 7%) bez práce a bez námahy.
- Dále poznáte – na konkrétním příkladu – jak pouhou změnou formulace nabídky zvýšit zisk na jedné objednávce o 75% (a přitom stačilo zaměnit dvě slova).
- Příklad servisní firmy vám odhalí, jak dopředu získat celoroční tržby (a jak popisované firmě může tato metoda během několika dní přinést 282 240 Kč v čistém a okamžitém zisku).
„… nejcennější jsou na audioprůvodci ale zkušenosti z jejich využívání v praxi. Pokud tedy máte chuť, čas a náladu, „Peníze pro vaši firmu“ vám dodají nejen metody, ale také optimismus (když se chce, tak to jde), že další peníze pro vaši firmu můžete během několika týdnů či měsíců skutečně získat.“ Oldřich Podlešák
Na jiném místě se dozvíte, jak jedna firma prodala obyčejným „old-school“ dopisem více, než barevnými katalogy. (A jak můžete tentýž postup zopakovat s drobnou změnou ve vaší firmě.)
V dalším příkladu pochopíte, jakou hodnotu má skrytý „poklad“ vaší firmy a jak může firma – v tomto příkladu – získat 43 200 Kč měsíčně (a zda je možné tak vydělat celou pětinuročního zisku).
Jeden fascinující příklad vám představí „podnikatele“ v nečekaném oboru, který vydělává neobyčejným postupem dvojnásobek toho, co ostatní… a pracuje přitom jen polovinu obvyklé pracovní doby.
A v další ukázce uslyšíte konkrétní slova, která používají v jedné firmě k tomu, aby přesvědčili zákazníka utratit na místě třeba i o několik tisíc korun více, než měl původně v plánu.
Pokud vám jen jediný z těchto nápadů získá peníze, které potřebujete (a na konkrétních příkladech uslyšíte, že to mohou být desítky i stovky tisíc korun… během několika dní), sami si můžete spočítat, jakou hodnotu pro vás budou mít.
Neriskujete přitom ani korunu…
Metody, které v tomto audioprůvodci & online kurzu probereme, nejsou přitom teorií, ale praktickými technikami, které se osvědčily v praxi a které používají firmy po celém světě.
Nechci ale po vás, abyste cokoliv riskovali. A právě proto se postavím za vše, co zde slibuji a dám vám jednoduchou záruku:
Pokud během následujících 12 měsíců nevyděláte systematickým používáním těchto metod nejméně dvojnásobek toho, co jste zaplatili, napište nám, co jste zkoušeli, jaké to mělo výsledky a my vám vrátíme peníze.
Nic neriskujete a rozhodnete-li si pomocí online kurzu „Peníze pro vaši firmu“ zjednodušit prodejní práci, další zjednodušení vám přinesou tyto bonusy:
Bonus č. 1: Dvacet osvědčených nabídek, na které zákazníci řekli Ano!
V jedné z metod, kterou v audioprůvodci uslyšíte, poznáte, jak můžete nabídky svých produktů a služeb formulovat tak, aby zákazníky zaujaly. Tyto nabídky ale nemusíte vymýšlet, protože jako bonus získáte přístup k 20 vzorovým předlohám ve formě prodejních textů. A právě tyto předlohy vám pomohou přeformulovat vaši současnou nabídku na takovou, která bude vaše produkty a služby skutečně prodávat.
Strukturu těchto nabídek můžete přitom použít nejen při osobním jednání, ale také při prodeji po telefonu nebo pro e-mailové nabídky. Za sestavení a napsání jedné nabídky si profesionální reklamní textaři účtují i několik tisíc korun (a najdete mezi nimi i texty, za které jsem klientům účtoval 15.000 Kč), vy těchto vyzkoušených a osvědčených vzorových nabídek získáte celkem dvacet. Sami si můžete spočítat, kolik tak získáte a ušetříte.
Bonus č. 2: Pět marketingových nástrojů, které vám ušetří (a vydělají) peníze“
Ve speciálním online úložišti obdržíte také následující marketingové nástroje, které vám pomohou začít pracovat co nejdříve:
1. Pomůcku pro přípravu vašich inzerátů. Tato pomůcka vám pomůže správně sestavit vaše inzeráty, zaujmout zákazníka a přesvědčit jej k okamžité reakci. Na vzorovém příkladu uvidíte, jak inzerát připravit. A již při pohledu na tuto pomůcku pochopíte, co musíte udělat, aby právě vaše inzeráty zákazníky zaujaly.
2. Dotazník pro nalezení nejúčinnějších prodejních argumentů. Tento dotazník vás donutí odpovědět na 15 nepříjemných otázek, na které si možná ani sami nechcete odpovědět. A již při hledání odpovědí pochopíte, jak vám pouhé zodpovězení tohoto dotazníku pomůže při získávání dalších objednávek.
3. Text žádosti o speciální „list papíru“. Jedna metoda, kterou na audioprogramu uslyšíte, vám – mimo jiné – popíše způsob, jak jediným listem papíru přesvědčit nové zákazníky, aby u vás nakupovali. Uslyšíte zde, jak tento list papíru získat… a ve svém online úložišti získáte doslovný text žádosti, kterou pro tento účel můžete použít.
4. Tabulku pro vyhodnocení účinnosti reklamy. Pokud se rozhodujete, do jaké reklamy investovat peníze, tato tabulka vám pomůže určit tu, na kterou se zaměřit. Do tabulky (ve formátu xls) stačí vložit několik základních údajů o vaší inzerci a okamžitě zjistíte, které inzeráty se vám vyplatí a které ne.
5. Checklist pro kontrolu účinnosti vaší nabídky. Některé nabídky zákazníci téměř nevnímají, jiné naopak vyvolávají velký zájem. A tento kontrolní seznam vám odhalí, jak tento zájem získat. Vynecháte-li některý bod seznamu, odezva bude nižší. Odpovíte-li ale na otázky kladně, máte jistotu, že na vaši nabídku reagovat budou.
„Výborné jsou názorné dopisy, se kterými pracuji. Některé nápady jsem znal, ale po malé úpravě jsem se dokonce vyvaroval chyb, kterých bych se bez poslechu dopustil. Využitelnost je obrovská – jsou to informace shromážděné na jednom místě a člověk s nimi musí pracovat. Je to nástroj i pro přesvědčení druhých. A proč objevovat již objevené ….?! Rozhodně bych tento program nedoporučil své konkurenci, protože se jedná o velmi nebezpečnou zbraň.“ Martin Matušů
Bonus č. 3: Průvodce „rychlého nasazení“
Abyste mohli uvést tato doporučení do praxe co nejdříve, v online kurzu najdete také akční plán pro zavedení všech osmi metod do praxe třeba hned zítra.
Najdete zde také doslovné znění nabídky, jejíž vytvoření trvalo pouhých 30 minut a která dotyčné firmě, jejíž příběh uslyšíte na audioprogramu hned v úvodu, přinesla během 72 hodin 220 tis. Kč.
A navíc zde na vás čekají texty všech dvaceti nabídek, které můžete obratem použít pro získání čerstvých objednávek i pro vaši firmu.
V online kurzu „Peníze pro vaši firmu“ tedy získáte:
- online audioprůvodce, který vám v osmi částech (v celkové délce přes 5 hodin) vysvětlí 8 metod (a desítky dalších příkladů), jak rychle získat další a nové objednávky a – zejména – hotové peníze,
- 20 vzorových textů, které vám pomohou vytvořit atraktivní a cílenou nabídku a rychle od vašich zákazníků získat další objednávky,
- pět marketingových nástrojů, které vám ušetří (a vydělají) peníze, ve formě dotazníků, textů, tabulek, checklistů a návodů, které vám prodej usnadní a zjednoduší,
- doprovodný průvodce „rychlého nasazení“, který vám pomůže uvést tyto metody do praxe
- záruku, že pokud během následujících 12 měsíců nevyděláte systematickým používáním těchto metod nejméně dvojnásobek toho, co jste zaplatili, dostanete od nás peníze nazpět.
Vstup do tohoto online kurzu otevíráme pro omezený počet klientů jen několikrát ročně a v tuto chvíli není dostupný.
Jakmile jje ale opět otevřeme, okamžitě budete mít k ruce celou sadu pomocníků, které vám pomohou získat nové objednávky a čerstvou hotovost… třeba hned zítra.
V mezidobí vám může být inspirací např. toto video…