Vzory chytrých emailů pro hotely a penziony, které zvýší obsazenost, zlepší recenze a vyřeší zapeklité situace

Celkem 56 vzorů, které vás za cenu jedné kávy zachrání, podpoří a zjednoduší vám práci v obvyklých i neobvyklých situacích, do kterých se při provozování hotelu či penzionu dostáváte.

Získáte vzory pro zapeklité situace, kdy záleží na každém slovu...

  • Když musíte rezervaci z vaší strany zrušit či změnit, ale přesto si chcete hosta udržet
  • Když chcete účtovat storno poplatek, ale nechcete o hosta přijít
  • Když ruší noční klid a chcete jej taktně uklidnit
  • Když neposlušné děti dělají ostatním hostům z pobytu peklo
  • Když jeho pes obtěžuje ostatní hosty
  • Když poškodil pokoj a chcete náhradu (ve variantě přátelské, asertivní i rázné)
  • Když z pokoje zmizelo vybavení a chcete náhradu (ve variantě přátelské, asertivní i rázné)

Získáte vzory odpovědí pro nestandardní situace...

  • Když se ptá na volné pokoje a chcete získat jeho objednávku
  • Když se ptá na volné pokoje, žádné nemáte, ale chcete ho získat na jiný termín
  • Když si našel jinde lepší cenu a chce o ceně pokoje smlouvat
  • Když se po skončení pobytu dozvěděl, že jej mohl koupit levněji a stěžuje si
  • Když je známou osobností a chce volný pokoj nebo slevu za propagaci na sociálních sítích
  • Když se během pobytu něco zvrtlo a on si stěžuje
  • Když mu pobyt zkazili jiní hosté a požaduje odškodnění
  • Když měl potíže s personálem a stěžuje si na něj
  • Když si za problémy může sám, ale chceme to říct citlivě a neztratit ho
  • Když napsal negativní recenzi na bookingu či tripadvisoru a co tam napsat

Získáte vzory a odpovědi, které vedou k větší spokojenosti a vyšší útratě hostů...

  • Potvrzení rezervace a výzva k úhradě
  • Závazné potvrzení rezervace po zaplacení
  • Taktní urgence platby, když nezaplatil rezervaci
  • Citlivé zrušení rezervace, pokud nezaplatil včas (s možností objednat znovu)
  • Před příjezdem 1: Informace k nastávajícímu pobytu (pro pozitivní naladění hosta)
  • Před příjezdem 2: Jak si pobyt zdokonalit (taktní nabídka dalších služeb)
  • Po příjezdu: Uvítací email (pro utvrzení pocitu péče a zájmu)
  • Během pobytu: Je všechno v pořádku? (pro zvýšení spokojenosti)
  • Po skončení pobytu: Jak se vám u nás líbilo? (pro zvýšení a zlepšení referencí na internetu)
  • Rezervujte si pobyt na příští rok (seriál nabídek pro zvýšení opakovaných návštěv)

Získáte vzory tématických nabídkových emailů pro naplnění kapacity po celý rok...

  • Darujte pobyt jako narozeninový dárek
  • Oslavte u nás Valentýna
  • Darujte pobyt jako vánoční dárek
  • Oslavte u nás Silvestr a Nový rok
  • Přijeďte si k nám odpočinou
  • Oslavte u nás Velikonoce
  • Přijeďte na jarní prázdniny
  • Přijeďte na ochutnávku vín s pobytem
  • Přijeďte na podzimní prázdniny
  • Okuste klid naší přírody, lesů a luk
  • Zažijte léčivý pobyt na čerstvém vzduchu
  • Čeká vás aktivní pobyt na kole nebo na turistických stezkách
  • Připravili jsme pro vás lyžařský pobyt
  • Udělejte si radost na speciálním gurmánském pobytu
  • Zažijte městský pobyt s výlety za památkami
  • Odpočiňte si při pobytu bez dětí
  • Máme pro vás dárek k narozeninám

Ve sbírce vzorů chytrých emailů pro hotely a penziony najdete delikátní, uklidňující a nabídkové emaily, které zvýší obsazenost, zlepší recenze a vyřeší zapeklité situace.

Celkem 56 vzorů, které vás za cenu jedné kávy zachrání, podpoří a zjednoduší vám práci v obvyklých i neobvyklých situacích, do kterých se při provozování hotelu či penzionu dostáváte. (Nebo si můžete objednat jednotlivé vzory samostatně za 1.000 Kč/vzor + DPH.)