„Vaši firmu neznám, nakupujeme jen od prověřených dodavatelů.“
„Slyšel jsem na vaše výrobky kritiku…“
„Jakou mám jistotu, že své sliby skutečně splníte?“
„Kdo mi potvrdí, že to co říkáte, je pravda?“
Někdy to zákazníci vysloví přímo, někdy si to jen myslí… při nákupu se ale často ptají, zda nám mohou vůbec věřit.
Nedůvěra je pro pštrosa č. 5 důvodem pro úkryt v písku, my ji ale nebudeme brát osobně a odpovíme třeba nabídkou setkání s třetí stranou, která naše argumenty podpoří:
„Rozumím…a uznávám, že na vašem místě bych asi cítil stejné obavy. Ale víte co? Nedávno jsme pracovali pro klienta zhruba stejné velikosti, jakou má vaše firma. A možná by vás zajímalo, jak se celý ten systém uplatnil u nich ve firmě…?“
Jaké podpůrné materiály v následujících 7 dnech připravíte, aby vám zákazníci více věřili?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Další nápady, jak zákazníky „nenásilně“ přivést k objednávce, najdete zde.