Radost z rychlé ztráty? (19)

“Příprava nám trvala půl roku, za programování jsme zaplatili 120.000 Kč a po dvou měsících provozu máme tři objednávky za 2.000 Kč…”

Když jsem tato slova slyšel, bylo mi dotyčného líto.

Ale jen do té doby, než se přiznal, že mohl celý projekt nejdříve za pár tisíc korun vyzkoušet.

Podobné je to i v marketingu…

Přestože bych měl být tím, kdo jej bude vynášet do oblak, jsem naopak prvním, kdo potvrdí, že často nedokážeme reakci zákazníků odhadnout.

Marketingové akce proto vždy připravujeme tak, abychom rychle zjistili, kdy šlápneme vedle. Aby nás tento přešlap stál co nejméně. A abychom se mohli rychle pustit do něčeho jiného.

Slovy Thomase Edisona: “Nenechám se odradit, protože každý špatný pokus, který mám za sebou, je dalším krokem vpřed.”

Jak v následujících 7 dnech vyzkoušíte – rychle a s minimální investicí – některý z nových prodejních postupů? 

Úspěšný týden přeje…

Radost z rychlé ztráty? (19) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Sbírku různých postupů, které můžete využít např. k získání nových zákazníků, najdete např. kliknutím sem.


Kategorie

odhadnout reakci zákazníků, špatný pokus je krokem vpřed


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...