fbpx

Rozumí nám zákazníci? (3)

Každý, kdo se někdy účastnil policejního vyšetřování, to zná:

Jazyk, kterým policisté sepisují výpověď, je někdy až legrační.

“Pokud jsem dotázán zda vím, kdo mi rozbil výlohu, tak uvádím, že ne.”

“Konaným šetřením bylo zjištěno, že ze zásuvky vedoucího bylo odcizeno nezjištěné množství pětikorunových mincí v celkové hodnotě 300 Kč.”

“Při převozu zadrženého došlo k jeho útěku. Bylo to tak nečekané, že zadržený nečekal, až ho znovu zadržíme, a byl pryč.”

Co to má společného s podnikáním?

Podobného nešvaru se totiž často dopouštíme my sami, když se snažíme, aby naše představení znělo “vznešeně”:

“Vývoj vlastních měřicích postupů a metod zpracování dat, s důrazem na kvalitu poskytovaných výstupů ve formě protokolů i elektronických datových souborů, znamenal dobrý odrazový můstek pro další aktivity. Získané finance byly investovány…”

Otázka ale zní: Pochopí to zákazníci hned napoprvé?

Zkuste si tento týden přečíst prezentaci vaší firmy a pokud se někde zastavíte a zeptáte se sami sebe, “Co tím vlastně chceme říct?” pak tutéž otázku si kladou i vaši zákazníci.

Úspěšný týden přeje…

Rozumí nám zákazníci? (3) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Pokud vaši zákazníci říkají “u konkurence to mají levnější”, dávají tím vlastně také najevo, že neporozuměli. Nepochopili rozdíl mezi vaší a konkurenční nabídkou… a vybírají tedy toho levnějšího. Chcete-li poznat, jak zákazníkům účinně zdůvodnit vaše vyšší ceny (aniž by jako vysoké vypadaly), praktický návod najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II