fbpx

Slevový kupon? (21)

Jsem sice odpůrcem nepromyšlených slev (protože nové zákazníky totiž mnohdy nepřivedou a jen ukrojí z vaší marže při prodeji stejného objemu zboží zákazníkům, kteří už u vás stejně nakupují)…

… pokud je ale vaše nabídka promyšlená a má smysl slevovou akci zrealizovat, šikovným nástrojem, jak ji provést, je právě slevový kupon.

Ano, slevový kupon je jen jednou z mnoha forem, jak sníženou cenu nabídnout.

A ano, slevový kupon se hodí zejména pro prodej spotřebního zboží a těžko s ním budeme podporovat prodej např. bagrů nebo letadel.

Výhoda slevového kuponu spočívá ale hlavně v tom, že umožňuje zvýhodněnou nabídku řídit, individualizovat, dávkovat a v neposlední řadě také utajit.

Zatímco billboard, inzerát nebo leták s nabídkou slevy vykřikuje, že je sleva dostupná komukoliv, slevový kupon je spíše osobní, individuální poukázkou.

Dáváme ji zákazníkovi např. po provedení nákupu (sleva na příští nákup). Předáváme ji zákazníkovi osobně (jako dárek při osobní setkání). Nebo ji můžeme poslat zákazníkovi poštou.

Jakmile zákazník slevový kupon obdrží, stává se pro něj hodnotnou ceninou. A zatímco na billboard, inzerát nebo leták rychle zapomene, slevový kupon je fyzickou připomínkou toho, že má nárok na výhodné nákupní podmínky… a měl by je využít.

Jak využijete v následujících 7 dnech slevový kupon k přivedení nových zákazníků? 

Úspěšný týden přeje…

Slevový kupon? (21) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Pokud pořádáte “akční nabídky” a chcete, aby na ně konečně reagovalo tolik zákazníků, že se vám skutečně vyplatí (a zvýší se dokonce i celkový zisk), podrobný návod najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII