Když při konzultacích ve firmách zkoumám propagační materiály, často musím upozornit na fakt, že oslovují zákazníky jako publikum:
“Nabízíme našim zákazníkům…”
“Každý zákazník si může do konce měsíce vybrat…”
“Tento týden zveme všechny zákazníky…”
Z naší “propagační” strany je to logické: Inzeráty v novinách i na webu vidí tisíce lidí. Dopisy či emaily rozesíláme stovkám zákazníků. Rozhlasovou reklamu slyší desítky tisíc posluchačů. A mluvíme tedy k mnoha lidem najednou.
Na druhé straně sedí ale vždy jen jeden člověk… a pokud hned na začátku pochopí, že nemluvíme s ním, ale s bezejmenným davem, nebude nám věnovat tak velkou pozornost.
(A viditelně hromadné sdělení je pak přímou pozvánkou do koše.)
Jak v následujících 7 dnech upravíte vaši propagaci tak, aby nemluvila k davu… ale vždy jen k jednomu člověku?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Pokud navíc chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.