fbpx

To mluvíte se mnou? (15)

Když při konzultacích ve firmách zkoumám propagační materiály, často musím upozornit na fakt, že oslovují zákazníky jako publikum:

“Nabízíme našim zákazníkům…”
“Každý zákazník si může do konce měsíce vybrat…”
“Tento týden zveme všechny zákazníky…”

Z naší “propagační” strany je to logické: Inzeráty v novinách i na webu vidí tisíce lidí. Dopisy či emaily rozesíláme stovkám zákazníků. Rozhlasovou reklamu slyší desítky tisíc posluchačů. A mluvíme tedy k mnoha lidem najednou.

Na druhé straně sedí ale vždy jen jeden člověk… a pokud hned na začátku pochopí, že nemluvíme s ním, ale s bezejmenným davem, nebude nám věnovat tak velkou pozornost.

(A viditelně hromadné sdělení je pak přímou pozvánkou do koše.)

Jak v následujících 7 dnech upravíte vaši propagaci tak, aby nemluvila k davu… ale vždy jen k jednomu člověku? 

Úspěšný týden přeje…

To mluvíte se mnou? (15) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Pokud navíc chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII