To už jsme zkoušeli… (14)

Když u klientů vymýšlíme nové prodejní postupy, od některých pracovníků slyším, že to “už zkoušeli a nefungovalo to”.

Když se ale dotyčného zeptám, zda se mu v životě podařilo všechno na výbornou hned při prvním pokusu, ti rozumní uznají, že ne.

Nejdříve se jim nedařilo.
Několikrát se museli spálit.
A až potom zjistili, jak problém správně vyřešit.

Pokud tedy slýcháváte námitku “to už jsme zkoušeli, to je zbytečné” i od vašich pracovníků, nebojujte s nimi.

Mnohem účinnější je uznat předchozí neúspěch… a na jeho základě postavit nové pátrání.

Například: “Abychom zvýšili prodej, chceme vyzkoušet reklamu v rádiu. Víme, že v minulosti nám moc zákazníků nepřivedla. Ale inzerci v rádiu vysílá opakovaně řada jiných firem… a těm se to vyplatí. Potřebujeme tedy zjistit, co jsme minule udělali špatně… a jak můžeme naši reklamu v rádiu změnit tak, aby nám tentokrát zafungovala.”

Uznáním předchozího neúspěchu bereme negativistům vítr z plachet. A poukázáním na úspěchy ostatním dodáváme důkaz, že při správném postupu navrhovaný postup skutečně funguje.

Jak v následujících 7 dnech oživíte projekty, které v minulosti pohořely?

Úspěšný týden přeje…

To už jsme zkoušeli... (14) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Pokud například všichni namítají, že zákazníci “už všechno mají a nic dalšího nechtějí”, můžete jim ukázat, jak zvýšit průměrnou hodnotu nákupu. Sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.


Kategorie

oživení neúspěšných projektů, uznání předchozího neúspěchu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...