Ukazujete vašich TOP 10? (12)

V minulém dílu jsme si říkali, že lidé jako davoví tvorové rádi nakupují tam, kde ostatní.

Totéž ale platí i pro výběr produktů, které si ostatní kupují.

Skutečnost, že “produkt X je náš nejoblíbenější”, nám sice neříká nic o jeho kvalitě, přesto na nás ale působí tak, že se alespoň podíváme, o co jde.

A ostatní produkty s ním pak srovnáváme.

Jednoduchým způsobem, jak zvýšit prodej, je proto odhalit zákazníkům “10 nejoblíbenějších produktů”, které u vás ostatní nakupují.

Proč?

Zákazníci si v duchu tento seznam projdou (zda “také něco nepotřebují”)… a protože takový seznam zároveň působí jako připomínka, mnohdy tímto krokem prodáme i produkty, které zákazník původně neměl v plánu nakupovat.

TOP 10 produktů můžete zveřejnit na vašich webových stránkách, můžete vložit speciální list s jejich seznamem do vašeho katalogu nebo můžete tento seznam na konci každého měsíce poslat vašim zákazníkům třeba emailem.

Tímto krokem totiž nejen zákazníkům ukazujeme, co nakupují ostatní, ale současně mu také zjednodušujeme práci.

Vidí-li totiž na nákupech ostatních, jak řeší obdobné potíže/přání oni, právě “TOP 10 nejprodávanějších” mu ukáže nejrychlejší cestu k vyřešení i jeho problémů/přání.

Jak v následujících sedmi dnech ukážete zákazníkům, kterých 10 z vašich produktů či služeb patří mezi ty nejvyhledávanější?

Úspěšný týden přeje…

Ukazujete vašich TOP 10? (12) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Pokud chcete poznat i další metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.


Kategorie

nejrychlejší cesta k nákupu, top produkt


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...