fbpx

Unavený skeptik? (42)

Protože tím sami žijeme, myslíme si, že je to středobod i jejich světa:

Očekáváme, že zákazník bude naši nabídku netrpělivě vyhlížet. Že si ji bude s radostí pročítat. Že nám bude ihned telefonovat objednávku. A že o ní bude nadšeně mluvit se všemi kolem.

Realita je ale krutá:

Zákazník je totiž ve skutečnosti spíše “unaveným skeptikem”.

Vidíte ho před sebou, jak se mu nechce pročítat další nabídku od další firmy?
Jak se neochotně zvedá ze sedačky, aby vůbec vyšel z domu a přišel do vaší prodejny/dílny/kanceláře?
A jak potom se založenýma rukama a nedůvěrou ve tváři poslouchá vaši nadšenou prezentaci?

Tento obrázek si v mysli uchovejte. A až budete připravovat vaši další pozvánku, nabídku či akci, představte si, že jejím prostřednictvím mluvíte právě k této osobě.

Ano, představa unaveného skeptika je sice zdrcující, ale právě tato představa nás nutí přemýšlet o jeho skutečných přáních, o jeho námitkách, o nevyslovených otázkách.

Dokážeme-li získat na svou stranu unaveného skeptika, všichni ostatní pak přijdou automaticky.

Jak vyzkoušíte v následujících 7 dnech test unaveného skeptika na vaší nabídce? 

Úspěšný týden přeje…

Unavený skeptik? (42) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Detailní návod, jak zvednout unaveného skeptika ze sedačky a přivést jej k nákupu u vaší firmy, přitom najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII